Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
INTREMOT 2010: Aprilia RSV4 Factory APRC
Италианският мотопроизводител Aprilia използва изложението в Кьолн, за да представи една доста специална версия на Aprilia RSV4 Factory, която е вдъхновена от WSBK и се отличава с редица технологични допълнения взаимствани от състезателните байкове.
Мотоциклетът е наречен Aprilia RSV4 Factory APRC, като последното е съкратено от Aprilia Performance Ride Control и представлява система за самостоятелно регулиране на тракшън контрола, според различните типове гуми. Тя включва контрол на сцеплението, контрол на стабилността и quick shifter, като всички те са базирани на системите от байка на Макс Биаджи.
Когато през 2006г. Suzuki пусна на пазара модела GSR600, той се превърна в най-популярния гол байк на марката в Европа, заради съчетанието между атрактивен дизайн и един от най-добрите 600-кубикови двигатели за момента.
Сега обаче дойде време мотоциклетът да бъде заменен от нов, разчитащ на четирицилиндров 750-кубиков агрегат. За него се знае, че е с електронно запалване и двойна система на дроселовата клапа, и въпреки че не се съобщава каква точно е мощността му, се предполага, че тя е около 120к.с.
Ducati използва изложението в Кьолн, за да представи новия си върхов модел 1198SP, който се явява наследник на 1198S и 1198S Corse и ще предложи на бъдещите си собственици нещо повече от забавление на пътя.
Ducati 1198SP действително е достигнал върха на технологичното развитие при мотоциклетите в момента. В стандартното оборудване на байка са включени системите), DTC (Ducati Traction Control), DDA (Ducati Data Analyzer) и DQS (Ducati Quick Shift).
INTERMOT 2010: BMW K 1600 GT и K 1600 GTL
Немският мотопроизводител BMW Motorrad извади тежката артилерия на изложението INTERMOT 2010 в Кьолн, показвайки най-новите попълнения в моделната си гама - K 1600 GT и K 1600 GTL.
Двата мотоциклета са оборудвани с най-лекия и компактен 6-цилиндров двигател в света. Той е с мощност 160к.с. при 7 500об/мин. и максимален въртящ момент, достигащ 175Нм. при 5 000об/мин. Любопитно е, че 70% от последния е наличен още при 1 500об/мин., което превръща моделите в много динамични.
Triumph показа новия Speed Triple
Дългоочакваното ново поколение на Triumph Speed Triple най-накрая беше разкрито напълно на мотоциклетното изложение в Кьолн. То идва с множество технологични подобрения и модернизиран външен вид.
Моделът, появил се през 1994г., от който до момента са продадени над 65 000 бройки, е получил доста по-агресивна визия, като същевременно е нараснала големината на фаровете му.
Kawasaki Ninja ZX-10R 2011 – кой сега е номер едно?
Със своите 193к.с., BMW S 1000 RR е трън в очите на японските мотопроизводители, тъй като до момента той беше най-мощният сериен 1 000-кубиков мотоциклет в света.
Японците не могат да търпят да има някой пред тях в това отношение, но финансовите затруднения не им позволяваха да дадат бързо своя отговор. Въпреки всичко, Kawasaki са намерили начин да го направят и ето, че вече имаме нов „крал” при суперспортистите.
Quadro 3D и 4D – силна конкуренция на Piaggio MP3
Компанията Quadro Tecnologie, която е основана само преди една година в италианския град Милано, представи на специална церемония в Столицата на модата първите си два модела.
Семейство Марабезе, който са собственици на Quadro Tecnologie, са използвали съвременни технологии и части от модели на Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi, Moto Morini, Triumph и Yamaha, за да сглобят така наречените Quadro 3D и Quadro 4D, представляващи скутери с три и четири колела.
Kawasaki Z1000SX идва точно за зимата
За да оправдаят слуховете, че на изложението INTERMOT 2010, което ще отвори врати тази седмица, ще покажат само новия си нейкид Z750R и новата гама от цветове за своите модели, от Kawasaki решиха да ни разкрият един изключително интересен байк.
Сякаш точно за зимата, японците са решили да “облекат” макси нейкида си Z1000, а резултатът е Kawasaki Z1000SX. Макар и да е получил твърде спортен вид, от компанията твърдят, че той по никакъв начин не е за сметка на комфорта и пътуването с него на дълги разстояния не е никакъв проблем.
Вече няколко пъти сме писали за кучета любители на двуколесните превозни средства, но решихме, че непременно трябва да ви запознаем и с домашния любимец Юси, който заедно със собствениците си живее в Русия.
Въпреки че четириногото е едва на 10 месеца, то споделя страстта към мотоциклетите със своите стопани Кира и Роман. Всичко започнало това лято, когато двойката трябвало да замине на почивка и нямало на кого да остави кутрето.
MotoMorphic JaFM е готов за производство
MotoMorphic JaFM може и да ви звучи като име на радиостанция, но всъщност така е наречен един много интересен мотоциклет. Идеята за неговото създаване датира още от 2001г., но чак сега той е изцяло завършен и готов за производство.
Проектът доби популярност още преди една година, когато неговите автори Джим Дейвис и Виктор Комуницки от Калифорния (САЩ) представиха първия му прототип, определян като идеалният за тях мотоциклет.