Ducati използва изложението в Кьолн, за да представи новия си върхов модел 1198SP, който се явява наследник на 1198S и 1198S Corse и ще предложи на бъдещите си собственици нещо повече от забавление на пътя.
Ducati 1198SP действително е достигнал върха на технологичното развитие при мотоциклетите в момента. В стандартното оборудване на байка са включени системите), DTC (Ducati Traction Control), DDA (Ducati Data Analyzer) и DQS (Ducati Quick Shift).
Новостите при суперспортния байк обаче не свършват дотук. Цялото окачване е с марка Ohlins от серията TTX и е напълно регулируемо. Освен това, в оборудването влизат още мек съединител, алуминиев резервоар и 7-спицови джанти Marchesini с карбонови детайли. Всичко това е довело до намаляване на сухото тегло до 168кг.
По отношение на 1 999-кубиковия двигател Testastretta Evoluzione не са извършени никакви промени, като той продължава да доставя мощност от 170к.с. при 9 750об/мин. Байкът е наличен в червен и черен цвят, но все още не се съобщава каква е цената му.
Ducati 1198SP действително е достигнал върха на технологичното развитие при мотоциклетите в момента. В стандартното оборудване на байка са включени системите), DTC (Ducati Traction Control), DDA (Ducati Data Analyzer) и DQS (Ducati Quick Shift).
Новостите при суперспортния байк обаче не свършват дотук. Цялото окачване е с марка Ohlins от серията TTX и е напълно регулируемо. Освен това, в оборудването влизат още мек съединител, алуминиев резервоар и 7-спицови джанти Marchesini с карбонови детайли. Всичко това е довело до намаляване на сухото тегло до 168кг.
По отношение на 1 999-кубиковия двигател Testastretta Evoluzione не са извършени никакви промени, като той продължава да доставя мощност от 170к.с. при 9 750об/мин. Байкът е наличен в червен и черен цвят, но все още не се съобщава каква е цената му.