Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
Kawasaki пусна серия клипове на новите си модели
Европейското подразделение на Kawasaki разпространи видеоклипове на новите си модели за 2011-та година, сред които и такъв на новия господар при 1 000-кубиковите суперспортисти - Ninja ZX-10R. Останалите клипове са на Z1000SX, Z750R, W800 и VN1700 Voyager Custom.
Renard Grand Tourer – едно карбоново Moto Guzzi
Вероятно си мислите, че мотоциклетът на снимките е поредният футуристичен модел на Confederate Motorcycle, но ще ви разочароваме, защото той е създаден от естонската компания Renard Cycles.
При подобен род байкове създателите им обикновено се спират на двигатели Harely-Davidson, но в случая така нареченият Renard Grand Tourer е оборудван с двуцилиндровия V-образен агрегат на Moto Guzzi Griso.
Triumph Daytona 675R ще дебютира в Милано
Тази година британската компания Triumph доста активно обновява своите модели и пуска техни нови версии, какъвто е и случаят с модификацията Daytona 675R, която ще направи дебют на изложението в Милано през ноември.
Мотоциклетът на снимките, представлява върхова модификация на Triumph Daytona 675, за която от компанията все още ни спестяват всички подробности и най-вече тези за техническите характеристики на двигателя.
Yamaha обнови спортните си куади YFZ450R и YFZ450X
Японската компания Yamaha разпространи информация за актуализираните си спортни куади YFZ450R и YFZ450X. Моделите са били представени в САЩ, тъй като именно там се произвеждат и това е най-големият им пазар.
Двете ATV-та са доказали своята ефективност и конкурентоспособност през годините. Те се отличават с регулируемо окачване, хибридна рама, изработена от стоманени и алуминиеви елементи, както и с мощен двигател с директно впръскване на горивото.
Peugeot показа новия си скутер CityStar 125
С цел завземане на още по-голям пазарен дял в Европа, френската компания Peugeot Motorcycles продължава с лансирането на нови модели. Към 125-кубиковите Tweet, LXR, Geopolis, Vivacity, Satelis и Sum-Up се присъединява и така нареченият CityStar.
Новият скутер има доста компактни размери, но багажникът му е с капацитет 35л. и в него спокойно се побира една каска. Освен това, моделът предоставя отличен комфорт, постигнат благодарение на нови проучвания за ергономичност.
На изложението в Кьолн беше показан за първи път пред широка публика мотоциклетът Horex VR6, който ще се появи в Германия, Австрия и Швейцария в края на 2011г., а през 2012-та и в още няколко страни.
Първоначално беше обявено, че V6 двигателят на байка е с мощност 200к.с., но това се оказа заблуда. Моделът ще има две версии, като при едната 1 218-кубиковият агрегат ще е с мощност 160к.с., а другата ще разполага с компресор и ще доставя цели 230к.с.
Окончателната версия на Yamaha EC-03
По време на изложението INTERMOT 2010, състояло се в началото на месеца в Кьолн, японската компания Yamaha показа финалната версия на електрическия си скутер EC-03.
Електроскутерът е претърпял малки изменения от последно представената ни версия, като автономията е увеличена до 50км., а времето за зареждане на комплекта литиево-йонни батерии на Sanyo е 7 часа. Все още обаче липсват данни относно това каква е максималната скорост, която развива моделът.
INTERMOT 2010: Triumph Thunderbird Storm
Британската компания Triumph показа на изложението INTERMOT 2010 най-новата версия на популярния си крузър Thunderbird. Тя е наречена Storm и се различава значително от останалите модификации на модела.
За начало, двигателят на Triumph Thunderbird Storm е нараснал по обем, като е със 100 куб.см. по-голям от стандартния или 1 699 куб.см. Това е довело до нарастване и на мощността от 85 на 98к.с. при 5 200об/мин., както и на максималния въртящ момент от 146 на 156Нм. при 2 950об/мин.
INTERMOT 2010: Suzuki GSX-R600 и GSX-R750
Освен новия GSR750, японската компания Suzuki представи на изложението INTERMOT 2010 в Кьолн и модели 2011 на GSX-R600 и GSX-R750. Двата байка не са получили почти никакви промени по външния си вид, но не така стоят нещата отвътре.
Двигателите на мотоциклетите са станали с 10% по-икономични, като същевременно предоставят по-голяма производителност. Това е постигнато чрез намаляване на загубите от триене, както и чрез намалено тегло на буталата, мотовилките и валовете. Освен това, ъгълът на монтиране на двигателите е променен с 3%, за да се оптимизира центърът на тежестта на байка
Австрийският мотопроизводител KTM показа в Кьолн новия си модел за шестнадесетгодишни байкъри Duke 125, чиято концепция дебютира на миналогодишното изложение в Милано.
От КТМ ще се стремят да наложат Duke 125 не само в Европа, но и по целия свят, като ключова роля за това ще изиграе сътрудничеството им с индийската компания Bajaj, която вече притежава мажоритарен дял от австрийците.