Освен новия GSR750, японската компания Suzuki представи на изложението INTERMOT 2010 в Кьолн и модели 2011 на GSX-R600 и GSX-R750. Двата байка не са получили почти никакви промени по външния си вид, но не така стоят нещата отвътре.
Двигателите на мотоциклетите са станали с 10% по-икономични, като същевременно предоставят по-голяма производителност. Това е постигнато чрез намаляване на загубите от триене, както и чрез намалено тегло на буталата, мотовилките и валовете. Освен това, ъгълът на монтиране на двигателите е променен с 3%, за да се оптимизира центърът на тежестта на байка и да се подобри работата им.
Въпреки че на пръв поглед шасито на GSX-R600 и GSX-R750 е останало непроменено, неговата структура е с нов дизайн, като основната цел отново е била намаляване на теглото. Задният шарнир също е обновен и с редуцирана маса от 900 грама, а вилката е взаимствана от GSX-R1000 модел 2010. Интересна промяна е настъпила и при спирачните апарати, които са проектирани и изработени специално за тези мотоциклети от Brembo.
Всички извършени подобрения по двата суперспортиста са довели до феноменално намаляване на тяхното тегло. При Suzuki GSX-R750 то е с 8кг., а при GSX-R600 с 9кг. по-ниско от това на техните предшественици. Така при първия масата е 190кг., а при втория – 187кг.
Двигателите на мотоциклетите са станали с 10% по-икономични, като същевременно предоставят по-голяма производителност. Това е постигнато чрез намаляване на загубите от триене, както и чрез намалено тегло на буталата, мотовилките и валовете. Освен това, ъгълът на монтиране на двигателите е променен с 3%, за да се оптимизира центърът на тежестта на байка и да се подобри работата им.
Въпреки че на пръв поглед шасито на GSX-R600 и GSX-R750 е останало непроменено, неговата структура е с нов дизайн, като основната цел отново е била намаляване на теглото. Задният шарнир също е обновен и с редуцирана маса от 900 грама, а вилката е взаимствана от GSX-R1000 модел 2010. Интересна промяна е настъпила и при спирачните апарати, които са проектирани и изработени специално за тези мотоциклети от Brembo.
Всички извършени подобрения по двата суперспортиста са довели до феноменално намаляване на тяхното тегло. При Suzuki GSX-R750 то е с 8кг., а при GSX-R600 с 9кг. по-ниско от това на техните предшественици. Така при първия масата е 190кг., а при втория – 187кг.
...класика в жанра, браво, не спират да ниизненадват от Suzuki