Вероятно си мислите, че мотоциклетът на снимките е поредният футуристичен модел на Confederate Motorcycle, но ще ви разочароваме, защото той е създаден от естонската компания Renard Cycles.
При подобен род байкове създателите им обикновено се спират на двигатели Harely-Davidson, но в случая така нареченият Renard Grand Tourer е оборудван с двуцилиндровия V-образен агрегат на Moto Guzzi Griso.
Компанията Renard Cycles е създадена през 1938г. и е специализирана в производството на велосипеди. Тя е базирана в естонската столица Талин, а логото и представлява глава на лисица.
В последствие започва да произвежда и мотори с 98-кубикови двигатели на Sachs. През 1944г. обаче заводът и е напълно разрушен от бомбардировки, като това слага край на естонската мотоиндустрия.
През 2008 година група от естонски младежи, предприемачи и дизайнери решава да възроди марката Renard и така се ражда проектът Grand Tourer, който беше представен наскоро на Панаира на технологиите в Хановер.
Renard Grand Tourer разполага с изключително лека рама, чието тегло е само 11кг. Тя е подсилена с кевлар, за да се постигне оптимална устойчивост на удари и вибрации, и да може да се интегрира airbox- а в нея.
Предното окачване на мотоциклета е карбоново на компанията Norman Hossack, а задният амортисьор е на Оhlins. За спирането пък се грижат шестбутални апарати на ISR, като е любопитно, че жилото в задната част е заменено от алуминиев лост.
При подобен род байкове създателите им обикновено се спират на двигатели Harely-Davidson, но в случая така нареченият Renard Grand Tourer е оборудван с двуцилиндровия V-образен агрегат на Moto Guzzi Griso.
Компанията Renard Cycles е създадена през 1938г. и е специализирана в производството на велосипеди. Тя е базирана в естонската столица Талин, а логото и представлява глава на лисица.
В последствие започва да произвежда и мотори с 98-кубикови двигатели на Sachs. През 1944г. обаче заводът и е напълно разрушен от бомбардировки, като това слага край на естонската мотоиндустрия.
През 2008 година група от естонски младежи, предприемачи и дизайнери решава да възроди марката Renard и така се ражда проектът Grand Tourer, който беше представен наскоро на Панаира на технологиите в Хановер.
Renard Grand Tourer разполага с изключително лека рама, чието тегло е само 11кг. Тя е подсилена с кевлар, за да се постигне оптимална устойчивост на удари и вибрации, и да може да се интегрира airbox- а в нея.
Предното окачване на мотоциклета е карбоново на компанията Norman Hossack, а задният амортисьор е на Оhlins. За спирането пък се грижат шестбутални апарати на ISR, като е любопитно, че жилото в задната част е заменено от алуминиев лост.