За да оправдаят слуховете, че на изложението INTERMOT 2010, което ще отвори врати тази седмица, ще покажат само новия си нейкид Z750R и новата гама от цветове за своите модели, от Kawasaki решиха да ни разкрият един изключително интересен байк.
Сякаш точно за зимата, японците са решили да “облекат” макси нейкида си Z1000, а резултатът е Kawasaki Z1000SX. Макар и да е получил твърде спортен вид, от компанията твърдят, че той по никакъв начин не е за сметка на комфорта и пътуването с него на дълги разстояния не е никакъв проблем.
Промените във външния вид се забелязват отдалеч. Ако погледнете отпред, ще видите доста агресивно оформени маска и светлини. Стъклото е уголемено, при това може да се фиксира в няколко позиции, окачването е регулируемо, а кормилото - повдигнато.
Опашката на Kawasaki Z1000SX също е атрактивна, като дизайнът и е доста изтънчен, а дръжките много наподобяват тези от модела ER-6. В инструменталния панел пък са съчетани аналогови и цифрови технологии, предоставящи на водача цялата информация за байка.
Резервоарът на Z1000SX е с обем 19 литра, а под него е монтиран познатият ни 1 043-кубиковия 4-цилиндров DOHC двигател от Z1000, чиято мощност е 138к.с., но е налице модифицирана изпускателна система тип 4-4-2, която е с 3.5кг. по-лека.
Сякаш точно за зимата, японците са решили да “облекат” макси нейкида си Z1000, а резултатът е Kawasaki Z1000SX. Макар и да е получил твърде спортен вид, от компанията твърдят, че той по никакъв начин не е за сметка на комфорта и пътуването с него на дълги разстояния не е никакъв проблем.
Промените във външния вид се забелязват отдалеч. Ако погледнете отпред, ще видите доста агресивно оформени маска и светлини. Стъклото е уголемено, при това може да се фиксира в няколко позиции, окачването е регулируемо, а кормилото - повдигнато.
Опашката на Kawasaki Z1000SX също е атрактивна, като дизайнът и е доста изтънчен, а дръжките много наподобяват тези от модела ER-6. В инструменталния панел пък са съчетани аналогови и цифрови технологии, предоставящи на водача цялата информация за байка.
Резервоарът на Z1000SX е с обем 19 литра, а под него е монтиран познатият ни 1 043-кубиковия 4-цилиндров DOHC двигател от Z1000, чиято мощност е 138к.с., но е налице модифицирана изпускателна система тип 4-4-2, която е с 3.5кг. по-лека.