Немският мотопроизводител BMW Motorrad извади тежката артилерия на изложението INTERMOT 2010 в Кьолн, показвайки най-новите попълнения в моделната си гама - K 1600 GT и K 1600 GTL.
Двата мотоциклета са оборудвани с най-лекия и компактен 6-цилиндров двигател в света. Той е с мощност 160к.с. при 7 500об/мин. и максимален въртящ момент, достигащ 175Нм. при 5 000об/мин. Любопитно е, че 70% от последния е наличен още при 1 500об/мин., което превръща моделите в много динамични.
1 649-кубиковият двигател е с тегло 102,5кг., а широчината му е 560мм. Освен това, дроселовата клапа е електронно контролирана от системата E-gas, а режимите на шофиране са три на брой - Rain, Road и Dynamic, като дори при последния консумацията на гориво е 4.5л/100км., при скорост от 90км/ч.
От BMW твърдят, че K 1600 GT и K 1600 GTL предлагат несравним комфорт при дълги пътувания. В стандартното оборудване са включени ABS, тракшън контрол и ксенонови фарове, а при желание от страна на клиента могат да бъдат монтирани адаптивни светлини, настройващи се според ъгъла на завой и пътните условия.
Теглото е разпределено в съотношение 52% отпред към 48% отзад, тъй като е предвидено, че тези мотоциклети в повечето случаи ще бъдат оборудвани с допълнителни багажници. Рамата на байковете е изцяло алуминиева и тежи само 16кг., като от същия материал са изработени и джантите.
BMW K 1600 GT и K 1600 GTL разполагат още с нов мултиконтролер с цветен екран и менюта, от който ще се управляват всички функции. Интересно е, че въпросният панел може да се свързва с аудио система, навигатор, IPod, MP3, USB, Bluetooth и сателитно радио.
Двата мотоциклета са оборудвани с най-лекия и компактен 6-цилиндров двигател в света. Той е с мощност 160к.с. при 7 500об/мин. и максимален въртящ момент, достигащ 175Нм. при 5 000об/мин. Любопитно е, че 70% от последния е наличен още при 1 500об/мин., което превръща моделите в много динамични.
1 649-кубиковият двигател е с тегло 102,5кг., а широчината му е 560мм. Освен това, дроселовата клапа е електронно контролирана от системата E-gas, а режимите на шофиране са три на брой - Rain, Road и Dynamic, като дори при последния консумацията на гориво е 4.5л/100км., при скорост от 90км/ч.
От BMW твърдят, че K 1600 GT и K 1600 GTL предлагат несравним комфорт при дълги пътувания. В стандартното оборудване са включени ABS, тракшън контрол и ксенонови фарове, а при желание от страна на клиента могат да бъдат монтирани адаптивни светлини, настройващи се според ъгъла на завой и пътните условия.
Теглото е разпределено в съотношение 52% отпред към 48% отзад, тъй като е предвидено, че тези мотоциклети в повечето случаи ще бъдат оборудвани с допълнителни багажници. Рамата на байковете е изцяло алуминиева и тежи само 16кг., като от същия материал са изработени и джантите.
BMW K 1600 GT и K 1600 GTL разполагат още с нов мултиконтролер с цветен екран и менюта, от който ще се управляват всички функции. Интересно е, че въпросният панел може да се свързва с аудио система, навигатор, IPod, MP3, USB, Bluetooth и сателитно радио.