Когато през 2006г. Suzuki пусна на пазара модела GSR600, той се превърна в най-популярния гол байк на марката в Европа, заради съчетанието между атрактивен дизайн и един от най-добрите 600-кубикови двигатели за момента.
Сега обаче дойде време мотоциклетът да бъде заменен от нов, разчитащ на четирицилиндров 750-кубиков агрегат. За него се знае, че е с електронно запалване и двойна система на дроселовата клапа, и въпреки че не се съобщава каква точно е мощността му, се предполага, че тя е около 120к.с.
Suzuki GSR750 се отличава и външно от GSR600. Въпреки че става въпрос за типичен гол байк, в случая японците малко са прекалили с разсъбличането, но лично на мен това ми допада, още повече, че по този начин е намалено теглото, което по предварителни данни е около 190кг.
Повече информация за Suzuki GSR750 ще бъде разкрита на изложението EICMA 2010, което ще се проведе през ноември в Милано. За момента е ясно още, че байкът разполага с обърната вилка и напълно регулируем заден амортисьор, а цветовете в които ще се предлага са изцяло черно, черно-червено и черно-бяло.
Сега обаче дойде време мотоциклетът да бъде заменен от нов, разчитащ на четирицилиндров 750-кубиков агрегат. За него се знае, че е с електронно запалване и двойна система на дроселовата клапа, и въпреки че не се съобщава каква точно е мощността му, се предполага, че тя е около 120к.с.
Suzuki GSR750 се отличава и външно от GSR600. Въпреки че става въпрос за типичен гол байк, в случая японците малко са прекалили с разсъбличането, но лично на мен това ми допада, още повече, че по този начин е намалено теглото, което по предварителни данни е около 190кг.
Повече информация за Suzuki GSR750 ще бъде разкрита на изложението EICMA 2010, което ще се проведе през ноември в Милано. За момента е ясно още, че байкът разполага с обърната вилка и напълно регулируем заден амортисьор, а цветовете в които ще се предлага са изцяло черно, черно-червено и черно-бяло.