Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
Три концепции на Moto Guzzi отличени с престижна награда за дизайн
Преди по-малко от месец, Piaggio Group разкри плановете си за развитие на марката Moto Guzzi, чиито мотоциклети се славят с изключителната си здравина и качество, като обяви, че ще инвестира 12 млн. евро в разработването и пускането на нови модели в периода 2010-2012г.
Вероятно това изявление стана една от причините щандът на Moto Guzzi да е един от най-посещаваните по време на EICMA 2009, провела се през миналата седмица, като на него бяха изложени много мотоциклети на италианците, сред които три концепции със символа V12 в наименованията си.
KTM представи 125 Project на EICMA 2009
В стремежа си да създадат идеалната машина за начинаещи мотоциклетисти, инженерите на KTM са разработили прототипа 125 Project, който беше представен миналата седмица на изложението EICMA 2009.
Автори на проекта са подразделението R&D на KTM, което стана популярно с модела Duke 690, но в случая с 125 Project то е работило съвместно с партньора на австрийската компания Kiska Design.
През 2010-та Ducati ще пусне две специални версии на спортния си байк 1198, които се отличават с уникална окраска, която е в цветовете на състезателното подразделение на италианската компания – Corse.
1198S Corse и 1198R Corse бяха представени миналата седмица на изложението EICMA 2009 в Милано. Освен вече споменатата окраска, машините сa получили също нова изпускателна система Termignoni.
Moto Morini Granferro 1200 дебютира в Милано
Още през септември писахме, че Moto Morini подготвя нов модел, който ще е основен конкурент на новото Ducati Multistrada. Мотоциклетът направи своя дебют на изложението в Милано, провело се миналата седмица, като се характеризира с много ръбати форми, продаващи му агресивен вид.
Байкът е наречен Granferro 1200 и е оборудван с двуцилиндров двигател Bialbero Corsa Corta, който е с работен обем 1 187куб.см. Мощността на агрегата е 126.5к.с. при 8 500об/мин., а максималният му въртящ момент достига 112Нм. при 7 000об/мин.
Triumph показа четири специални модела на EICMA 2009
Triumph не разполагаше с нови мотоциклети, които да представи на провелото се през миналата седмица изложение в Милано, но за сметка на това на щанда на британската компания бяха изложени четири специални изпълнения на нейни модели.
Най-голямо внимание привличаше разработеният в сътрудничество с Ohlins Speed Triple, който е получил специално окачване, множество карбонови елементи и уникална цветова окраска, в която са комбинирани винено червено и черно.
Новият MV Agusta F4 блесна в Милано
MV Agusta представи на изложението EICMA 2009 обновения си супербайк F4, чиято единствена цел е да революционализира мита за италианските супермотоциклети и да наложи нови стандарти за красота и спортно изпълнение.
Рамата на MV Agusta F4 2010 е напълно променена, като е станала по-дълга, но същевременно по-лека, благодарение на това, че е изработена изцяло от композитни материали. Сухото тегло на байка е намалено с почти 10кг. до 190кг.
Ducati Hypermotard 1100 Evo дебютира в Милано
Освен новия Hypermotard 796, на изложението EICMA 2009 в Милано Ducati показа и обновения му по-голям брат Hypermotard 1100, който е получил към името си съкращението Evo, а версията „S” вече се нарича “SP”.
Сухото тегло на Ducati Hypermotard 1100 Evo е 172кг., което е с цели 7кг. по-малко от това на тазгодишния модел, като най-съществена роля за неговото намаляване са изиграли новата рама, която е лишена от всички стоманени части, и модифицирания двигател.
Ducati Multistrada 1200 – четири байка в един
Когато са проектирали новия Multistrada 1200, инженерите на Ducati са целяли само едно – да създадат мотоциклет, който да притежава качества на спортен байк, турър, ендуро и стрийтфайтър.
Ducati Multistrada 1200 направи своя дебют на стартиралото вчера изложение EICMA 2009 в Милано, като успоредно с това от компанията разпространиха официална информация за модела, подкрепена от снимки и видео.
BMW Concept 6 – пазете се японци
Ако бъдещите байкове на BMW са в стила на така наречения Concept 6, който дебютира на стартиралото вчера изложение EICMA 2009 в Милано, то японските мотопроизводители определено трябва да се страхуват от загуба на лидерските си позиции.
Цифрата 6 в името на концепцията не е избрана на случаен принцип, а обозначава с колко цилиндъра е двигателят. Тъй като шестцилиндровите агрегати за автомобили на баварците притежават безупречна репутация, явно компанията е решила да приложи такива и при мотоциклетите.
Компанията CR&S ще използва изложението EICMA, за да представи новия си нейкид модел Duu. Според създателите му, мотоциклетът не може да се похвали с технически иновации, но за сметка на това има уникална външност.
Инженерите на базираната в Милано компания са съчетали собствено изработено шаси с мощен 1 916-кубиков V-образен двигател X-Wedge на фирмата S&S, която през 2008г. отпразнува 50 години от създаването си.