Освен новия Hypermotard 796, на изложението EICMA 2009 в Милано Ducati показа и обновения му по-голям брат Hypermotard 1100, който е получил към името си съкращението Evo, а версията „S” вече се нарича “SP”.
Сухото тегло на Ducati Hypermotard 1100 Evo е 172кг., което е с цели 7кг. по-малко от това на тазгодишния модел, като най-съществена роля за неговото намаляване са изиграли новата рама, която е лишена от всички стоманени части, и модифицирания двигател.
Агрегатът на байка е 1 100-кубиков Desmodue Evoluzione L-twin, чиято мощност е 95к.с. при 7 500об/мин. (90к.с. на настоящия), а максималният му въртящ момент достига 102Нм. при 4 750об/мин.
Джантите на Ducati Hypermotard 1100 Evo са 17-инчови, облечени с гуми Pirelli Diablo Rosso. Предната вилка е 50мм. с марка Marzocchi, а задното окачване е с амортисьор на Sachs. За надеждното спиране на машината се грижат спирачки механизми Brambo, с четирибутални дебеломери, 305мм. дискове отпред и 245мм. диск отзад.
Версията Hypermotard 1100 Evo SP се отличава с още по-ниско тегло, което за момента не е известно колко точно е, напълно регулируема 50мм. вилка Marzocchi, заден амортисьор Ohlins, олекотени джанти Marchesini и няколко елемента, които са подменени с карбонови.
Специалната версия е получила също системата Ducati Data Analyser (DDA), чрез която може да извличате данните за работата на мотоциклета на компютър, през USB, и да анализирате и сравнявате информацията с други собственици на такъв мотоциклет.
Сухото тегло на Ducati Hypermotard 1100 Evo е 172кг., което е с цели 7кг. по-малко от това на тазгодишния модел, като най-съществена роля за неговото намаляване са изиграли новата рама, която е лишена от всички стоманени части, и модифицирания двигател.
Агрегатът на байка е 1 100-кубиков Desmodue Evoluzione L-twin, чиято мощност е 95к.с. при 7 500об/мин. (90к.с. на настоящия), а максималният му въртящ момент достига 102Нм. при 4 750об/мин.
Джантите на Ducati Hypermotard 1100 Evo са 17-инчови, облечени с гуми Pirelli Diablo Rosso. Предната вилка е 50мм. с марка Marzocchi, а задното окачване е с амортисьор на Sachs. За надеждното спиране на машината се грижат спирачки механизми Brambo, с четирибутални дебеломери, 305мм. дискове отпред и 245мм. диск отзад.
Версията Hypermotard 1100 Evo SP се отличава с още по-ниско тегло, което за момента не е известно колко точно е, напълно регулируема 50мм. вилка Marzocchi, заден амортисьор Ohlins, олекотени джанти Marchesini и няколко елемента, които са подменени с карбонови.
Специалната версия е получила също системата Ducati Data Analyser (DDA), чрез която може да извличате данните за работата на мотоциклета на компютър, през USB, и да анализирате и сравнявате информацията с други собственици на такъв мотоциклет.