Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
Ново произведение на Radical Ducati
След отличната доработка на Ducati Hypermotard, която видяхме през лятото от дизайнерското ателие Radical Ducati, наскоро испанците представиха нов свой модел, наречен Ducati RAD02 Imola Cafe Racer.
Мотоциклетът е един от най-забележителните и лъскави Cafe Racer модели, които сме виждали някога, като е създаден в знак на почит към легендарния състезателен байк Ducati 750SS Imola.
KTM RC8 премери сили с X-Bow и Audi R8
Преди две седмици ви показахме едно състезание между Ducati Desmosedici RR и Ferrari F430 Scuderia, а сега сме ви подготвили нови битки между мотоциклет и бързи четириколесни машини.
От телевизионното предаване Fifth Gear са решили да проверят възможностите на две превозни средства на KTM – супербайкът RC8 и популярният двуместен автомобил X-Bow. Състезанието се провежда в планинска местност, с много завои, което е основната причина за триумфа на четириколесната машина.
Asphaltfigters Stormbringer – най-бързият мотоциклет в Света
В момента се провежда най-голямото тунинг изложение, Essen Motor Show, на което сме свикнали да виждаме уникални доработки на автомобили, но тази година на него една немска компания представи доста впечатляващ мотоциклет, който спокойно може да бъде провъзгласен, като „Най-бързият мотоциклет в света”.
Байкът е оборудван с 1 000-кубиков, четирицилиндров двигател, чиято стандартна мощност е 220к.с. при 13 700об/мин., но при скорост над 180км/ч. се включва допълнителна система за вкарване на въздух в двигателя и тогава машината достига невероятните 280к.с.
Стар Vincent излиза по-скъп от Ducati Desmosedici RR
Може ли един почти 60-годишен мотоциклет да е по-скъп от съвършения байк на нашето време Ducati Desmosedici? Оказа се, че това е напълно възможно, особено ако ретро машината е изключително рядка.
Британската аукционна къща Bonhams, популярна с продажбите си на ретро мотоциклети, проведе наскоро търг за Vincent Black Shadow от 1951-ва година. Машината разполага с 988-кубиков V4 двигател, като новият собственик е платил за нея 47 700 лири стерлинги, или със 7 700 повече от цената на Ducati Desmosedici във Великобритания.
Piaggio MP3 става още по-мощен през 2010-та
Италианската компания Piaggio ще въведе през 2010 година най-мощната модификация на триколесния си скутер MP3. Тя ще разполага с 492-кубиков двигател, с водно охлаждане, който ще замени настоящия 399-кубиков.
Агрегатът на MP3 500 е с мощност 40к.с., или с 6к.с. повече от тази на неговия предшественик MP3 400, и е комбиниран с CVT скоростна кутия. Двигателят е от другия триколесен скутер на концерна, Gilera Fuoco 500, който вече ще се продава под марката на Piaggio, с името MP3 500 Sport.
Benelli ще излиза от кризата с TnT 1130 R160
Най-добрият начин един мотопроизводител да излезе от затруднено финансово положение е да пусне атрактивни нови модели.
Именно такъв опит ще направи легендарната италианска марка Benelli, която представи на изложението в Милано няколко нови модела, сред които най-голямо впечатление правеше голият байк Tornado Naked Tre 1130 R160.
Юбилейно Suzuki GSX-R1000 по случай 25-годишнината на модела
Със сигурност би било интересно Suzuki да отбележи 25-годишнината на династията GSX-R с изцяло нов модел, но тъй като GSX-R1000 беше променен коренно тази година, японците са решили за случая да пуснат специална негова версия.
Юбилейният байк разчита на стандартния 999-кубиков двигател на модела, чиято мощност е 185к.с., като се отличава от серийния модел единствено по своята окраска и наличието на табелка със серийния номер.
В Милано Moto Guzzi показа и V7 Clubman Racer
Освен концепциите V12 LM, V12 Strada и V12 X, които спечелиха наградата Motorcycle Design Association Award (MDA), на EICMA 2009, Moto Guzzi представи още няколко мотоциклета, сред които V7 Clubman Racer. Моторът е вдъхновен от моделите cafe racer, от 70-те години на миналия век, но е получил и някои модерни детайли.
Moto Guzzi V7 Clubman Racer е оборудван със 744-кубиков, V-образен двигател, който е с мощност 49к.с., а максималният му въртящ момент достига 58Нм. Стоманеното шаси е с тръбна конструкция, а задните амортисьори и вилката са с марка Marzocchi.
BMW R 1200 RT 2010 - снимки и детайли
Успоредно с обновеното ендуро R 1200 GS, BMW разкри подробности и за модел 2010 на туристическия R 1200 RT, който също е получил доста подобрения и разчита на модернизирания 1 170-кубиков, двуцилиндров двигател на BMW.
Агрегатът, с който вече ви запознахме в статията за BMW R 1200 GS, е придобил по-голяма мощ (110к.с. при 7 750об/мин.) и достига по-висок въртящ момент (120Нм. при 6 000об/мин.).
BMW R 1200 GS 2010 – снимки и детайли
Един от най-успешните ендуро модели на BMW получава през 2010 година подобрения във всяко едно отношения, които го превръщат в още по-комфортен и динамичен.
Модел 2010 на R 1200 GS може да се похвали с усъвършенстван 1 170-кубиков боксеров двигател, чиято мощност вече е 110к.с. при 7 750об/мин., а максималният му въртящ момент достига 120Нм. при 6 000об/мин.