Може ли един почти 60-годишен мотоциклет да е по-скъп от съвършения байк на нашето време Ducati Desmosedici? Оказа се, че това е напълно възможно, особено ако ретро машината е изключително рядка.
Британската аукционна къща Bonhams, популярна с продажбите си на ретро мотоциклети, проведе наскоро търг за Vincent Black Shadow от 1951-ва година. Машината разполага с 988-кубиков V4 двигател, като новият собственик е платил за нея 47 700 лири стерлинги, или със 7 700 повече от цената на Ducati Desmosedici във Великобритания.
По принцип всички модели на Vincent са изключително търсени в наши дни, а този екземпляр далеч не е най-скъпият от тази марка. Преди известно време Vincent-HRD Series-A Rapide беше продаден за рекордните 201 000 лири, при положение, че началната му цена беше само 50 000 лири.
Vincent Motorcycles е британска компания, произвеждала мотоциклети от 1928-ма до 1955г., когато е фалирала. Нейният модел Black Shadow, от 1948-ма година, е бил най-бързият байк по онова време, способен да развие 200км/ч. Машината тежи 227кг., а мощността на двигателя и е 55к.с. при 5 500об/мин.
Британската аукционна къща Bonhams, популярна с продажбите си на ретро мотоциклети, проведе наскоро търг за Vincent Black Shadow от 1951-ва година. Машината разполага с 988-кубиков V4 двигател, като новият собственик е платил за нея 47 700 лири стерлинги, или със 7 700 повече от цената на Ducati Desmosedici във Великобритания.
По принцип всички модели на Vincent са изключително търсени в наши дни, а този екземпляр далеч не е най-скъпият от тази марка. Преди известно време Vincent-HRD Series-A Rapide беше продаден за рекордните 201 000 лири, при положение, че началната му цена беше само 50 000 лири.
Vincent Motorcycles е британска компания, произвеждала мотоциклети от 1928-ма до 1955г., когато е фалирала. Нейният модел Black Shadow, от 1948-ма година, е бил най-бързият байк по онова време, способен да развие 200км/ч. Машината тежи 227кг., а мощността на двигателя и е 55к.с. при 5 500об/мин.