Успоредно с обновеното ендуро R 1200 GS, BMW разкри подробности и за модел 2010 на туристическия R 1200 RT, който също е получил доста подобрения и разчита на модернизирания 1 170-кубиков, двуцилиндров двигател на BMW.
Агрегатът, с който вече ви запознахме в статията за BMW R 1200 GS, е придобил по-голяма мощ (110к.с. при 7 750об/мин.) и достига по-висок въртящ момент (120Нм. при 6 000об/мин.).
По-голямата производителност на двигателя е постигната чрез алуминиеви бутала, уголемени всмукателни и изпускателни клапи, и ново електронно управление на отработените газове, благодарение на което мотоциклетът е станал по-динамичен при ниски и средни обороти.
Спирачките на BMW R 1200 RT 2010 са с четирибутални дебеломери и 305мм. дискове отпред и двубутален апарат с 265мм. диск отзад. Като опции се предлагат ABS и системата за електронно регулиране на окачването ESA II.
Туристическият модел е получил също LED стопове и мигачи, а аудио системата му е осъвременена, като вече възпроизвежда МР3 формат и разполага с iPod и USB свързаност.
Стандартната седалка на BMW R 1200 RT се регулира на височина от 820 до 840мм., но има опция и за по-ниско разположена, при която височината може да е между 780 и 800мм.
През 2010-та BMW R 1200 RT ще се предлага в сиво (Ostragrau metallic matt), синьо (Polar metallic), тъмно сиво (Thundergrey metallic) и сиво-сребристо (Thundergrey metallic-Titansilber metallic), но все още не е обявено каква ще е цената на мотоциклета.
Агрегатът, с който вече ви запознахме в статията за BMW R 1200 GS, е придобил по-голяма мощ (110к.с. при 7 750об/мин.) и достига по-висок въртящ момент (120Нм. при 6 000об/мин.).
По-голямата производителност на двигателя е постигната чрез алуминиеви бутала, уголемени всмукателни и изпускателни клапи, и ново електронно управление на отработените газове, благодарение на което мотоциклетът е станал по-динамичен при ниски и средни обороти.
Спирачките на BMW R 1200 RT 2010 са с четирибутални дебеломери и 305мм. дискове отпред и двубутален апарат с 265мм. диск отзад. Като опции се предлагат ABS и системата за електронно регулиране на окачването ESA II.
Туристическият модел е получил също LED стопове и мигачи, а аудио системата му е осъвременена, като вече възпроизвежда МР3 формат и разполага с iPod и USB свързаност.
Стандартната седалка на BMW R 1200 RT се регулира на височина от 820 до 840мм., но има опция и за по-ниско разположена, при която височината може да е между 780 и 800мм.
През 2010-та BMW R 1200 RT ще се предлага в сиво (Ostragrau metallic matt), синьо (Polar metallic), тъмно сиво (Thundergrey metallic) и сиво-сребристо (Thundergrey metallic-Titansilber metallic), но все още не е обявено каква ще е цената на мотоциклета.