Автор: admin
Публикувано на: 13.11.2009 11:30:01

Рейтинг:

Новият
MV Agusta представи на изложението EICMA 2009 обновения си супербайк F4, чиято единствена цел е да революционализира мита за италианските супермотоциклети и да наложи нови стандарти за красота и спортно изпълнение.

Рамата на MV Agusta F4 2010 е напълно променена, като е станала по-дълга, но същевременно по-лека, благодарение на това, че е изработена изцяло от композитни материали. Сухото тегло на байка е намалено с почти 10кг. до 190кг.

Вилката на мотоциклета е 50мм. Marzocchi, а задното окачване е регулируемо на Sachs. Спирачките са четирибутални, радиални Brembo, с два 320мм. диска отпред и един 210мм. отзад. Преработени са също изпускателната система и запалването.

MV Agusta F4 е получил нов 998-кубиков двигател, който е заменил настоящия 1078-кубиков. Въпреки че мощността на агрегата е 186к.с., което е с 4к.с. по-малко от тази на неговия предшественик, той е по-ефективен и позволява на машината да развива 303км/ч.

Инженерите на MV Agusta са оборудвали двигателя с ново поколение софтуер за управление, два инжекциона на цилиндър и нова система за тракшън контрол, която може да се настройва на осем нива, превръщайки байка в един от най-съвършените в към момента.

Въпреки че външният вид на MV Agusta F4 2010 е претърпял леки изменения, които са го направили по-елегантен и модерен, мотоциклетът притежава линиите на своите предшественици, като по този начин е запазена идеята на легендарния Масимо Тамбурини, създал първия F4 през 1998г.
Галерия MV Agusta F4 2010
Тагове: MV Agusta, MV Agusta F4
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
Ключови думи
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg