MV Agusta представи на изложението EICMA 2009 обновения си супербайк F4, чиято единствена цел е да революционализира мита за италианските супермотоциклети и да наложи нови стандарти за красота и спортно изпълнение.
Рамата на MV Agusta F4 2010 е напълно променена, като е станала по-дълга, но същевременно по-лека, благодарение на това, че е изработена изцяло от композитни материали. Сухото тегло на байка е намалено с почти 10кг. до 190кг.
Вилката на мотоциклета е 50мм. Marzocchi, а задното окачване е регулируемо на Sachs. Спирачките са четирибутални, радиални Brembo, с два 320мм. диска отпред и един 210мм. отзад. Преработени са също изпускателната система и запалването.
MV Agusta F4 е получил нов 998-кубиков двигател, който е заменил настоящия 1078-кубиков. Въпреки че мощността на агрегата е 186к.с., което е с 4к.с. по-малко от тази на неговия предшественик, той е по-ефективен и позволява на машината да развива 303км/ч.
Инженерите на MV Agusta са оборудвали двигателя с ново поколение софтуер за управление, два инжекциона на цилиндър и нова система за тракшън контрол, която може да се настройва на осем нива, превръщайки байка в един от най-съвършените в към момента.
Въпреки че външният вид на MV Agusta F4 2010 е претърпял леки изменения, които са го направили по-елегантен и модерен, мотоциклетът притежава линиите на своите предшественици, като по този начин е запазена идеята на легендарния Масимо Тамбурини, създал първия F4 през 1998г.
Рамата на MV Agusta F4 2010 е напълно променена, като е станала по-дълга, но същевременно по-лека, благодарение на това, че е изработена изцяло от композитни материали. Сухото тегло на байка е намалено с почти 10кг. до 190кг.
Вилката на мотоциклета е 50мм. Marzocchi, а задното окачване е регулируемо на Sachs. Спирачките са четирибутални, радиални Brembo, с два 320мм. диска отпред и един 210мм. отзад. Преработени са също изпускателната система и запалването.
MV Agusta F4 е получил нов 998-кубиков двигател, който е заменил настоящия 1078-кубиков. Въпреки че мощността на агрегата е 186к.с., което е с 4к.с. по-малко от тази на неговия предшественик, той е по-ефективен и позволява на машината да развива 303км/ч.
Инженерите на MV Agusta са оборудвали двигателя с ново поколение софтуер за управление, два инжекциона на цилиндър и нова система за тракшън контрол, която може да се настройва на осем нива, превръщайки байка в един от най-съвършените в към момента.
Въпреки че външният вид на MV Agusta F4 2010 е претърпял леки изменения, които са го направили по-елегантен и модерен, мотоциклетът притежава линиите на своите предшественици, като по този начин е запазена идеята на легендарния Масимо Тамбурини, създал първия F4 през 1998г.