Когато са проектирали новия Multistrada 1200, инженерите на Ducati са целяли само едно – да създадат мотоциклет, който да притежава качества на спортен байк, турър, ендуро и стрийтфайтър.
Ducati Multistrada 1200 направи своя дебют на стартиралото вчера изложение EICMA 2009 в Милано, като успоредно с това от компанията разпространиха официална информация за модела, подкрепена от снимки и видео.
Двигателят на мултифункционалния мотоциклет е 1198-кубиков Desmodromic, L-образен, 8-клапанов, с водно охлаждане. Неговата мощност е 150к.с. при 9 250об/мин., а максималният му въртящ момент достига 119Нм. при 7 500об/мин.
Multistrada 1200 разполага с петстепенна трансмисия и DTC тракшън контрол, с възможност за множество настройки при четирите му режима на шофиране - sport, touring, urban и enduro.
Шасито на байка се състои от стоманени и алуминиеви елементи, сухото му тегло е 189кг., а резервоарът е с обем 20 литра. Окачването е напълно регулируемо, с 50мм. вилка Marzocchi отпред и с амортисьор Sachs отзад.
Джантите на Ducati Multistrada 1200 са 17-инчови, с дизайн 10 спици, облечени с гуми Pirelli Scorpion Trail, а спирачките са четирибутални радиални, с два 320мм. диска отпред и един 245мм. отзад.
Цветовете, в които ще се предлага Ducati Multistrada 1200 са традиционното за италианската марка червено, бяло и черно. Заявките за модела вече са стартирали при дилърите на компанията.
Ducati Multistrada 1200 направи своя дебют на стартиралото вчера изложение EICMA 2009 в Милано, като успоредно с това от компанията разпространиха официална информация за модела, подкрепена от снимки и видео.
Двигателят на мултифункционалния мотоциклет е 1198-кубиков Desmodromic, L-образен, 8-клапанов, с водно охлаждане. Неговата мощност е 150к.с. при 9 250об/мин., а максималният му въртящ момент достига 119Нм. при 7 500об/мин.
Multistrada 1200 разполага с петстепенна трансмисия и DTC тракшън контрол, с възможност за множество настройки при четирите му режима на шофиране - sport, touring, urban и enduro.
Шасито на байка се състои от стоманени и алуминиеви елементи, сухото му тегло е 189кг., а резервоарът е с обем 20 литра. Окачването е напълно регулируемо, с 50мм. вилка Marzocchi отпред и с амортисьор Sachs отзад.
Джантите на Ducati Multistrada 1200 са 17-инчови, с дизайн 10 спици, облечени с гуми Pirelli Scorpion Trail, а спирачките са четирибутални радиални, с два 320мм. диска отпред и един 245мм. отзад.
Цветовете, в които ще се предлага Ducati Multistrada 1200 са традиционното за италианската марка червено, бяло и черно. Заявките за модела вече са стартирали при дилърите на компанията.