Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
EICMA 2010: Honda CBR600F 2011
Един от множеството мотоциклети, чийто световен дебют се състоя на изложението EICMA 2010 в Милано, е новият CBR600F, с който японската компания отново връща историческия символ „F” в продуктовата си гама.
В продължение на почти две десетилетия, CBR600F носеше огромни успехи по отношение на продажби и спорт на Honda, но заради промяна в настроенията на клиентите, компанията реши да раздвои пътя на модела, като през 2003-та на пазара се появи култoвият CBR600RR.
Баварската компания BMW използва изложението в Милано не само да представи новите и актуализирани модели в своята продуктова гама, но и да ни запознае с един нов концептуален скутер, който е с футуристичен дизайн.
Въпреки че все още няма официално решение за вкарването му в серийно производство, вътрешни източници твърдят, че така нареченият Concept C ще има серийна версия, като дори се пояснява, че тя ще се предлага както с двигател с вътрешно горене, така и с електромотор.
EICMA 2010: Honda Hornet 600 2011
След като пропусна миналогодишното изложение в Милано, японската компания Honda е решила тази година да компенсира, като представи множество нови и обновени мотоциклети.
Един от тях е модел 2011 на бестселъра CB600F, който е познат в Европа като Hornet. Интересното при него е, че когато се появи новото му поколение през 2007г., то не оправда очакванията за размера на продажбите.
EICMA 2010: Aprilia Tuono V4 R
Италианската компания Aprilia представи на изложението в Милано новия си разголен суперспортист Tuono V4 R, който е роден от байка RSV4 и обещава чудеса.
Комбинацията от ниско тегло, което е само 170кг., и мощен V4 двигател, доставящ 162к.с. при 11 000об/мин. и максимален въртящ момент 110Нм. при 9 000об/мин., позволява на мотоциклета да предоставя превъзходна динамика.
След дълго чакане и всевъзможни слухове, Ducati разкри най-новия си модел на изложението EICMA 2010 в Милано, който окончателно е получил името Diavel, означаващо в превод на български „Дявол”.
Мотоциклетът има наистина внушителни размери, но въпреки това теглото му е само 210кг., като при карбоновата версия то е още по-ниско. Продажбите на модела ще стартират в началото на 2011-та, като цената му ще започва от 16 800 евро при базовата версия и от 19 900 евро при карбоновата.
До момента от Honda са разпространили доста тийзър снимки на новия си модел с V4 двигател, като успоредно с това много издания спекулираха с различни имена и двигатели за модела, които обаче се оказаха напълно неверни.
Японската компанията се е спряла на наименованието Crossrunner. Агрегатът пък е 782-кубиков VTEC, с мощност 101,8к.с. при 10 000об/мин. и максимален въртящ момент 73Нм. при 9 500об/мин., а цилиндрите му са разположени под ъгъл от 90 градуса.
В навечерието на тазгодишното изложение в Милано, италианската компания MV Agusta дръпна завесата от новия си спортен байк F3, разпространявайки снимки и подробности за него.
Моделът се очаква отдавна от феновете на средноразмерни спортни байкове, тъй като от MV Agusta обещаха стойността му да е ниска и същевременно това да не е за сметка на качеството. По предварителни данни, цената на F3 ще започва от около 9 000 евро.
Фрийстайл изпълнения на Фред Кросет
Показвали сме ви много фрийстайл байкъри, правещи уникални каскади, като сред тях се отличава най-вече Жулиен Дюпон, но днес сме ви подготвили един клип с белгиеца Фред Кросет.
Фред не е толкова популярен като Жулиен, но с изключително добрите си изяви и техника е успял да привлече за спонсор не кой да е, а компанията Monster Energy. Мисля, че няма смисъл повече да ви занимавам, просто вижте клипа!
BMW G 650 GS дебютира в Милано
Освен R 1200 R, друг интересен модел на BMW, чиято световна премиера ще се състои на изложението EICMA 2010, което ще отвори врати за посетители на 2-ри ноември, е новото попълнение в гамата GS - G 650 GS.
Новото баварско ендуро е оборудвано с едноцилиндров, 652-кубиков двигател, доставящ мощност от 48к.с. при 6 500об/мин. и максимален въртящ момент 60Нм. при 5 000об/мин. От компанията се хвалят, че тежащият 192кг. мотоциклет дава разход на гориво от 3.1л/100км. при постоянна скорост от 90км/ч., а автономията му е над 350км.
Хорхе Лоренцо си осигури световната титла в MotoGP през този сезон още преди два кръга, но това не попречи на младия испанец да демонстрира своите способности и на пистата Ещорил, където спечели състезанието за Гран При на Португалия.
Втори на почетната стълбичка се качи съотборникът на Лоренцо в тима на Fiat Yamaha, Валентино Роси, а третото място беше заето от Андреа Довициозо, който успя да се пребори за него с Марко Симончели и Ник Хейдън.