След дълго чакане и всевъзможни слухове, Ducati разкри най-новия си модел на изложението EICMA 2010 в Милано, който окончателно е получил името Diavel, означаващо в превод на български „Дявол”.
Мотоциклетът има наистина внушителни размери, но въпреки това теглото му е само 210кг., като при карбоновата версия то е още по-ниско. Продажбите на модела ще стартират в началото на 2011-та, като цената му ще започва от 16 800 евро при базовата версия и от 19 900 евро при карбоновата.
Двигателят на Ducati Diavel е Testastretta Evoluzione и представлява доработена версия на 1 198-кубикоивия на модела Multistrada. Агрегатът на крузъра е с мощност 162к.с., а максималният му въртящ момент достига 127.5Нм. Той има три режима на работа и Ride-by-Wire технология, спомагаща за подобряване на динамиката и смъкване разхода на гориво.
Крузърът разполага със стоманена рама, а панелите му са пластмасови. Задният шарнир е доста дълъг – 635мм., поради което разстоянието между двете оси е цели 1 590мм. и е нещо нетипично за модел на Ducati.
Окачването е напълно регулируемо, като вилката е 500мм. на Marzocchi, а задният амортисьор е на Sachs. Спирачните апарати пък са с марка Brembo, като техните дискове са 320мм.
Новият модел на италианската марка е в стил Harley-Davidson, поради което разполага с ниско разположена седалка, на 770мм. от пътя. Джантите му са 17-инчови, а като опция се предлагат карбонови на Marchesini, смъкващи теглото на машината с 3кг.
Мотоциклетът има наистина внушителни размери, но въпреки това теглото му е само 210кг., като при карбоновата версия то е още по-ниско. Продажбите на модела ще стартират в началото на 2011-та, като цената му ще започва от 16 800 евро при базовата версия и от 19 900 евро при карбоновата.
Двигателят на Ducati Diavel е Testastretta Evoluzione и представлява доработена версия на 1 198-кубикоивия на модела Multistrada. Агрегатът на крузъра е с мощност 162к.с., а максималният му въртящ момент достига 127.5Нм. Той има три режима на работа и Ride-by-Wire технология, спомагаща за подобряване на динамиката и смъкване разхода на гориво.
Крузърът разполага със стоманена рама, а панелите му са пластмасови. Задният шарнир е доста дълъг – 635мм., поради което разстоянието между двете оси е цели 1 590мм. и е нещо нетипично за модел на Ducati.
Окачването е напълно регулируемо, като вилката е 500мм. на Marzocchi, а задният амортисьор е на Sachs. Спирачните апарати пък са с марка Brembo, като техните дискове са 320мм.
Новият модел на италианската марка е в стил Harley-Davidson, поради което разполага с ниско разположена седалка, на 770мм. от пътя. Джантите му са 17-инчови, а като опция се предлагат карбонови на Marchesini, смъкващи теглото на машината с 3кг.