В навечерието на тазгодишното изложение в Милано, италианската компания MV Agusta дръпна завесата от новия си спортен байк F3, разпространявайки снимки и подробности за него.
Моделът се очаква отдавна от феновете на средноразмерни спортни байкове, тъй като от MV Agusta обещаха стойността му да е ниска и същевременно това да не е за сметка на качеството. По предварителни данни, цената на F3 ще започва от около 9 000 евро.
Италианците са разработвали новия си модел в продължение на няколко години, като дизайнът му е вдъхновен от този на по-големия брат F4. Целта пред ръководената от Клаудио Кастилиони компания е била да създаде компактен, но същевременно лек и мощен 600-кубиков байк, който да се конкурира успешно с японските модели, както по качество, така и по цена.
F3 всъщност е най-малкият мотоциклет, създаван някога от MV Agusta. Той е оборудван с 675-кубиков, трицилиндров двигател, чиято мощност не се уточнява, но по предварителни данни е около 130к.с. Силно впечатление прави изпускателната система, която е с три накрайника, изкарващи отработените газове директно от трите цилиндъра.
Единствената подробност, която е известна за двигателя е, че той е с въртящ се на обратно колянов вал. Това технологично решение е взаимствано от състезателните байкове на Yamaha, участващи в MotoGP.
За разработването на блока за управление на агрегата пък е използван натрупаният опит в моторните спортове от MV Agusta. Това ще е и първият модел на италианската марка, оборудван с технологията Ride-By-Wire, оптимизираща работата на агрегата, както и с тракшън контрол.
Шасито на MV Agusta F3 е от стоманени тръби и алуминиеви панели, като благодарение на малките размери на двигателя, рамата също е с доста компактна. Вилката на байка e напълно регулируема Marzocchi, задното окачване представлява моноамортисьор на Sachs, а за спирането се грижат механизми на Brembo.
Моделът се очаква отдавна от феновете на средноразмерни спортни байкове, тъй като от MV Agusta обещаха стойността му да е ниска и същевременно това да не е за сметка на качеството. По предварителни данни, цената на F3 ще започва от около 9 000 евро.
Италианците са разработвали новия си модел в продължение на няколко години, като дизайнът му е вдъхновен от този на по-големия брат F4. Целта пред ръководената от Клаудио Кастилиони компания е била да създаде компактен, но същевременно лек и мощен 600-кубиков байк, който да се конкурира успешно с японските модели, както по качество, така и по цена.
F3 всъщност е най-малкият мотоциклет, създаван някога от MV Agusta. Той е оборудван с 675-кубиков, трицилиндров двигател, чиято мощност не се уточнява, но по предварителни данни е около 130к.с. Силно впечатление прави изпускателната система, която е с три накрайника, изкарващи отработените газове директно от трите цилиндъра.
Единствената подробност, която е известна за двигателя е, че той е с въртящ се на обратно колянов вал. Това технологично решение е взаимствано от състезателните байкове на Yamaha, участващи в MotoGP.
За разработването на блока за управление на агрегата пък е използван натрупаният опит в моторните спортове от MV Agusta. Това ще е и първият модел на италианската марка, оборудван с технологията Ride-By-Wire, оптимизираща работата на агрегата, както и с тракшън контрол.
Шасито на MV Agusta F3 е от стоманени тръби и алуминиеви панели, като благодарение на малките размери на двигателя, рамата също е с доста компактна. Вилката на байка e напълно регулируема Marzocchi, задното окачване представлява моноамортисьор на Sachs, а за спирането се грижат механизми на Brembo.