Автор: admin
Публикувано на: 05.11.2010 12:51:53

Рейтинг:

EICMA
Един от множеството мотоциклети, чийто световен дебют се състоя на изложението EICMA 2010 в Милано, е новият CBR600F, с който японската компания отново връща историческия символ „F” в продуктовата си гама.

В продължение на почти две десетилетия, CBR600F носеше огромни успехи по отношение на продажби и спорт на Honda, но заради промяна в настроенията на клиентите, компанията реши да раздвои пътя на модела, като през 2003-та на пазара се появи култoвият CBR600RR.

CBR600F се продаваше до 2006г., но сега японците са решили да го възродят, като новото му поколение споделя общо шаси и двигател с Hornet 600 2011, който също дебютира в Милано. Дизайнът на байка е бил поверен на Валерио Айело от развойния център на компанията в Рим.

Вероятно е излишно да споменавам, че двигателят на CBR600F е 599-кубиковият, идващ директно от CBR600RR модел 2007г., чиято мощност е 102к.с. Вилката е 43мм. на Showa, а задното окачване е с единичен амортисьор. Спирачните механизми пък са с два 296мм. плаващи дискове отпред и един 240мм. отзад, а в серийното оборудване е включен и ABS.
Галерия Honda CBR600F
Тагове: Honda, Honda CBR600F, EICMA 2010
Читателски коментари

Motoblog.bg 2010-11-05 17:17:36 0 отговори

Motoblog.bg

Грешката беше, че не сме споменали, че е от модел 2007 на CBR600RR. Всъщност Hornet и CBR600F ползвват двигателя именно на CBR600RR модел 2007, т.е. и ти си прав :)

Jack_Bauer - http:/www.la-vape.com 2010-11-05 16:31:37 0 отговори

Jack_Bauer - http:/www.la-vape.com

Малка грешка - двигателя 599сс с мощност 102 к.с. не исва от CBR600RR а от Хорнет 600.

Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
Ключови думи
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg