Компанията NCR създава наистина внушителни байкове, на чиито показатели могат да завидят дори японските машини, но новият и модел M16 може да сложи в малкия си джоб всеки един мотоциклет.
NCR M16 е оборудван с доработена версия на V4 двигателя на Ducati Desmosedici 16RR, чиято мощност надвишава 200к.с., но най-впечатляващото е, че теглото на байка е едва 145кг. Не е за вярване, нали!
Някои специалисти са определили тази машина за най-изключителния мотоциклет в света, като имайте предвид, че той е изработен само от олекотени материали с голяма здравина. Рамата, задният шарнир, джантите, резервоарът за гориво и всички външни панели са изцяло карбонови.
Цената на NCR M16 все още не е известна, но всяка бройка се изработва само с предварителна поръчка. Сред другите глезотийки, които притежава байкът са спирачки Brembo Racing, амортисьори Ohlins TTX и 43мм. вилка Ohlins FGR000. Трябва да се отбележи също, че изпускателната система е титаниева, а електронният тракшън контрол е собствена разработка на NCR.
NCR M16 е оборудван с доработена версия на V4 двигателя на Ducati Desmosedici 16RR, чиято мощност надвишава 200к.с., но най-впечатляващото е, че теглото на байка е едва 145кг. Не е за вярване, нали!
Някои специалисти са определили тази машина за най-изключителния мотоциклет в света, като имайте предвид, че той е изработен само от олекотени материали с голяма здравина. Рамата, задният шарнир, джантите, резервоарът за гориво и всички външни панели са изцяло карбонови.
Цената на NCR M16 все още не е известна, но всяка бройка се изработва само с предварителна поръчка. Сред другите глезотийки, които притежава байкът са спирачки Brembo Racing, амортисьори Ohlins TTX и 43мм. вилка Ohlins FGR000. Трябва да се отбележи също, че изпускателната система е титаниева, а електронният тракшън контрол е собствена разработка на NCR.