Един бърз поглед върху мотоциклета на снимките те кара да си мислиш, че той е доста скъп, но това въобще не е така и всеки запален байкър, притежаващ малко талант може да си го направи сам.
За основа е използвана рама от Yamaha XS650, произведена през 1975г. и стояла цели 15 години в двора на собственика на тунинг ателието Cycle Sports в Хюстън, щата Тексас.
Екипът на Кен Фонтенот е вдъхнал живот на ръждясалата рама и е добавил разнообразни детайли, събрани от различни мотоциклети. Така например, двигателят е произведен през 1977г. и по него не са извършвани промени, а само е бил почистен и боядисан.
Абсолютно всичко по мотоциклета, без да се включва стойността на труда, е струвало на ентусиастите само 1 800 щатски долара, като те са решили да участват с него активно в състезания.
За основа е използвана рама от Yamaha XS650, произведена през 1975г. и стояла цели 15 години в двора на собственика на тунинг ателието Cycle Sports в Хюстън, щата Тексас.
Екипът на Кен Фонтенот е вдъхнал живот на ръждясалата рама и е добавил разнообразни детайли, събрани от различни мотоциклети. Така например, двигателят е произведен през 1977г. и по него не са извършвани промени, а само е бил почистен и боядисан.
Абсолютно всичко по мотоциклета, без да се включва стойността на труда, е струвало на ентусиастите само 1 800 щатски долара, като те са решили да участват с него активно в състезания.