Европейското подразделение на японския концерн Kawasaki Heavy Industries разкри новия модел Z750R, който представлява версия на нейкида Z750, отличаваща се с по-спортен дух.
Списъкът с подобренията при Z750R, в сравнение със стандартния модел, е няколко страници, особено този с допълнителните екстри, но сега ще споменем само по-важните от тях.
Kawasaki Z750R се отличава с по-агресивен дизайн на предните и страничните оптекатели, модифицирано окачване и спирачна система от модела Z1000, а задният шарнир е алуминиев, вместо стоманен, както е при Z750.
От Kawasaki са убедени, че тази версия на байка ще предизвика огромен интерес, поради което са се постарали доста, като за нея се предлагат множество опции за персонализация, сред които специални дръжки и степенки, изпускателна система Akrapovic и спортна спирачна система с метални маркучи.
По отношение на двигателя обаче не са настъпили никакви промени. Той е познатият ни 748-кубиков, чиято мощност е 106к.с. при 10 500об/мин., а максималният му въртящ момент достига 78Нм. при 8 300об/мин.
Списъкът с подобренията при Z750R, в сравнение със стандартния модел, е няколко страници, особено този с допълнителните екстри, но сега ще споменем само по-важните от тях.
Kawasaki Z750R се отличава с по-агресивен дизайн на предните и страничните оптекатели, модифицирано окачване и спирачна система от модела Z1000, а задният шарнир е алуминиев, вместо стоманен, както е при Z750.
От Kawasaki са убедени, че тази версия на байка ще предизвика огромен интерес, поради което са се постарали доста, като за нея се предлагат множество опции за персонализация, сред които специални дръжки и степенки, изпускателна система Akrapovic и спортна спирачна система с метални маркучи.
По отношение на двигателя обаче не са настъпили никакви промени. Той е познатият ни 748-кубиков, чиято мощност е 106к.с. при 10 500об/мин., а максималният му въртящ момент достига 78Нм. при 8 300об/мин.
KAWASAKI SI E KAWASAKI-nai-dobri.nai-krasivi prosto strahotna marka motori ;);););););)