Ако сте смятали, че KTM са показали пълния си потенциал на изложението INTERMOT 2010, то сте били в грешка, тъй като австрийската компания поднесе интересни изненади и на EICMA 2010.
Най-интересният байк на щанда на KTM в Милано определено беше версия 2.0 на суперспортиста RC8 R, който е получила доста модификации, целящи да засилят още повече неговата динамика и изчистят някои проблеми.
Най-интересните промени са настъпили при 1 199-кубиковия двигател, който е с нов колянов вал и оптимизирана горивна система, довели до по-мека работа и допълнителни 5к.с. В резултат на извършените подобрения, мощността на агрегата вече е 175к.с., а максималният му въртящ момент достига 127Нм.
Промени са извършени също по окачването на KTM RC8 R, както и по опашката. Модел 2011 на суперспортния байк ще се предлага с две нови графики, като при едната оранжевото е комбинирано с бяло, а при другата - с черно.
Друг интересен мотоциклет на KTM е модел 2011 на 990 Super Duke R, при който австрийците са изчистили проблема с двигателя, настъпващ в определен диапазон на оборотите. За целта те са премахнали старата инжекционна система и са монтирали тази от RC8. Мощността на агрегата е 132к.с., а въртящият момент е подобрен във всички обороти.
След революционния кросов модел 350 SX-F, въведен на пазара през 2009 година, КТМ използва изложението в Милано, за да покаже новата си звезда 350 EXC-F, чиято мисия е да повтори успеха на 350 SX-F, предлагайки като него лекота на управление и маневреност на 250-кубиков мотоциклет, съчетани с мощност на 450-кубиков.
Друго бижу на KTM, дебютирало на EICMA 2010, е 990 Adventure Dakar, който е създаден в чест на 30-годишнината от успеха на компанията в популярното рали. Той е базиран на стандартния 990 Adventure, но се отличава с уникална цветова окраска, оптимизирано окачване и мощност от 115к.с., която е с 9к.с. повече от тази на серийния модел.
Най-интересният байк на щанда на KTM в Милано определено беше версия 2.0 на суперспортиста RC8 R, който е получила доста модификации, целящи да засилят още повече неговата динамика и изчистят някои проблеми.
Най-интересните промени са настъпили при 1 199-кубиковия двигател, който е с нов колянов вал и оптимизирана горивна система, довели до по-мека работа и допълнителни 5к.с. В резултат на извършените подобрения, мощността на агрегата вече е 175к.с., а максималният му въртящ момент достига 127Нм.
Промени са извършени също по окачването на KTM RC8 R, както и по опашката. Модел 2011 на суперспортния байк ще се предлага с две нови графики, като при едната оранжевото е комбинирано с бяло, а при другата - с черно.
Друг интересен мотоциклет на KTM е модел 2011 на 990 Super Duke R, при който австрийците са изчистили проблема с двигателя, настъпващ в определен диапазон на оборотите. За целта те са премахнали старата инжекционна система и са монтирали тази от RC8. Мощността на агрегата е 132к.с., а въртящият момент е подобрен във всички обороти.
След революционния кросов модел 350 SX-F, въведен на пазара през 2009 година, КТМ използва изложението в Милано, за да покаже новата си звезда 350 EXC-F, чиято мисия е да повтори успеха на 350 SX-F, предлагайки като него лекота на управление и маневреност на 250-кубиков мотоциклет, съчетани с мощност на 450-кубиков.
Друго бижу на KTM, дебютирало на EICMA 2010, е 990 Adventure Dakar, който е създаден в чест на 30-годишнината от успеха на компанията в популярното рали. Той е базиран на стандартния 990 Adventure, но се отличава с уникална цветова окраска, оптимизирано окачване и мощност от 115к.с., която е с 9к.с. повече от тази на серийния модел.