Успоредно с разпространената информация за въвеждането на ABS при скутерите X- MAX 125 и X-MAX 250, от Yamaha разкриха и най-новия представител на серията X-MAX.
X-MAX 250 Sport се отличава от своите братя по наличието на ниско предно стъкло, тапицирана в три нови цвята седалка, облегалка за пътника и специално оцветяване на някои детайли, включително инструменталния панел. Скутерът е оборудван с 15-инчови джанти отпред и 14-инчови отзад, а спирачките му са съответно с 267 и 240мм. дискове.
Двигателят пък е същият едноцилиндров, четиритактов, с работен обем 150 куб.см., като на стандартния X-MAX 250. Той доставя мощност от 20,4к.с. при 7 500об/мин., а максималният му въртящ момент достига 21Нм. при 6 000об/мин. Агрегатът отговаря на екостандарта Euro3 и е оборудван със система за директно впръскване на горивото.
Продажбите на Yamaha X-MAX 250 Sport ще стартират през месец декември, като цената му в Европа ще е 4 990 евро, а единственият цвят, в който ще е наличен е така нареченият „Tech Armor”.
X-MAX 250 Sport се отличава от своите братя по наличието на ниско предно стъкло, тапицирана в три нови цвята седалка, облегалка за пътника и специално оцветяване на някои детайли, включително инструменталния панел. Скутерът е оборудван с 15-инчови джанти отпред и 14-инчови отзад, а спирачките му са съответно с 267 и 240мм. дискове.
Двигателят пък е същият едноцилиндров, четиритактов, с работен обем 150 куб.см., като на стандартния X-MAX 250. Той доставя мощност от 20,4к.с. при 7 500об/мин., а максималният му въртящ момент достига 21Нм. при 6 000об/мин. Агрегатът отговаря на екостандарта Euro3 и е оборудван със система за директно впръскване на горивото.
Продажбите на Yamaha X-MAX 250 Sport ще стартират през месец декември, като цената му в Европа ще е 4 990 евро, а единственият цвят, в който ще е наличен е така нареченият „Tech Armor”.