Френската компания Voxan е един от мотопроизводителите, които предлагат наистина оригинални мотоциклети, но за съжаление тя така и не успя да пробие, дори в родината си, като продажбите и са минимални.
Когато обаче нещата се правят качествено и с любов, все ще се намери някой, който да ги оцени и да ти подаде ръка и в случая с Voxan това е Гилда Паланка Пастор, известен с това, че е собственик на Venturi Automobiles.
Милионерът от Монако вече контролира мажоритарния дял във Voxan и прави планове за бъдещето на марката, но в тях за съжаление не влизат настоящите модели. Гилда е решил да се ориентира към електромотоциклети, а ние се надяваме, че тяхната визия няма да се различава коренно от тази на познатия ни Voxan Nefertiti например.
За момента не е ясно какво бъдеще ги очаква настоящите модели на Voxan, но вероятно те ще продължат да се предлагат до момента, в който се появят електрическите, а това ще стане най-рано след три години.
Когато обаче нещата се правят качествено и с любов, все ще се намери някой, който да ги оцени и да ти подаде ръка и в случая с Voxan това е Гилда Паланка Пастор, известен с това, че е собственик на Venturi Automobiles.
Милионерът от Монако вече контролира мажоритарния дял във Voxan и прави планове за бъдещето на марката, но в тях за съжаление не влизат настоящите модели. Гилда е решил да се ориентира към електромотоциклети, а ние се надяваме, че тяхната визия няма да се различава коренно от тази на познатия ни Voxan Nefertiti например.
За момента не е ясно какво бъдеще ги очаква настоящите модели на Voxan, но вероятно те ще продължат да се предлагат до момента, в който се появят електрическите, а това ще стане най-рано след три години.