Компанията Roehr, създала най-мощния сериен американски байк, чийто двигател е 1 250-кубиков, генериращ 180к.с., съвсем скоро ще представи своя гама електрически мотоциклети.
Основателят на Roehr, Валтер Рьорих, разкри, че компанията ще пусне три модела от серията eRoehr. Първият се нарича eSuperSport и ще е с цена 16 965 долара, eSuperBike е спортна версия и ще се предлага срещу 27 595 долара, а eSuperBike RR е предназначен единствено за състезания, като неговата стойност ще е 34 495 долара.
Валтер поясни също, че планират да участват в сериите TTXGP, но ще се забавят малко, тъй като леко изостават от първоначално поставените срокове и е необходимо да бъдат извършени още някои подобрения от технически характер.
Базисният Roehr eSuperSport е оборудван с електромотор, чиято мощност е 48к.с., а eSuperBike разполага с два такива агрегата, с обща мощ 96к.с. Необходимата енергия при първия се доставя от цилиндрични литиево-железо фосфатни батерии с капацитет 6 кВт/ч, а при втория капацитетът е 9,6 кВт/ч.
Ако сравним Roehr eSuperBike с основните му конкуренти Mission One и MotoCzysz C1, то той ги превъзхожда по въртящ момент и особено по цена. Имайте предвид, че стойността на другите два електрически мотоциклета е съответно 69 000 и 100 000 долара.
От друга страна обаче, теглото на eSuperBike е цели 227кг., докато на MotoCzysz C1 например е само 158кг. Освен това, байкът на Roehr е с мощност 96к.с., а при Mission One и MotoCzysz C1 тези показатели са съответно 140 и 200к.с.
Основателят на Roehr, Валтер Рьорих, разкри, че компанията ще пусне три модела от серията eRoehr. Първият се нарича eSuperSport и ще е с цена 16 965 долара, eSuperBike е спортна версия и ще се предлага срещу 27 595 долара, а eSuperBike RR е предназначен единствено за състезания, като неговата стойност ще е 34 495 долара.
Валтер поясни също, че планират да участват в сериите TTXGP, но ще се забавят малко, тъй като леко изостават от първоначално поставените срокове и е необходимо да бъдат извършени още някои подобрения от технически характер.
Базисният Roehr eSuperSport е оборудван с електромотор, чиято мощност е 48к.с., а eSuperBike разполага с два такива агрегата, с обща мощ 96к.с. Необходимата енергия при първия се доставя от цилиндрични литиево-железо фосфатни батерии с капацитет 6 кВт/ч, а при втория капацитетът е 9,6 кВт/ч.
Ако сравним Roehr eSuperBike с основните му конкуренти Mission One и MotoCzysz C1, то той ги превъзхожда по въртящ момент и особено по цена. Имайте предвид, че стойността на другите два електрически мотоциклета е съответно 69 000 и 100 000 долара.
От друга страна обаче, теглото на eSuperBike е цели 227кг., докато на MotoCzysz C1 например е само 158кг. Освен това, байкът на Roehr е с мощност 96к.с., а при Mission One и MotoCzysz C1 тези показатели са съответно 140 и 200к.с.