Руският дизайнер Иля Востров представи концепцията Монобайк , която е определена от него като електроциклет, понятие въведено за първи път през 2007г.
Двуколесната машина е проектирана с цел решаване на проблема със задръстванията и намаляване на замърсяването на околната среда, но трябва да признаем, че тя все още е в сферата на фантастиката.
Монобайк е с доста малки габарити и може да се паркира във вертикално положение, в което се привежда много лесно, или поне на проект е така. Машината се задвижва от електродвигатели, като теоретично може да развива скорост от 180км/ч.
Принципът на действие на Монобайк и начинът, по който завива са показани на илюстрациите. Когато се движи с ниска скорост, той използва предното и задното колело, но при висока контакт с пътя прави предното, което е двойно. Именно от там идва името на концепцията.
Двуколесната машина е проектирана с цел решаване на проблема със задръстванията и намаляване на замърсяването на околната среда, но трябва да признаем, че тя все още е в сферата на фантастиката.
Монобайк е с доста малки габарити и може да се паркира във вертикално положение, в което се привежда много лесно, или поне на проект е така. Машината се задвижва от електродвигатели, като теоретично може да развива скорост от 180км/ч.
Принципът на действие на Монобайк и начинът, по който завива са показани на илюстрациите. Когато се движи с ниска скорост, той използва предното и задното колело, но при висока контакт с пътя прави предното, което е двойно. Именно от там идва името на концепцията.