Roland Sands се превърна в един от водещите световни тунери на мотоциклети. През ръцете на специалистите са минали множество поръчкови мотоциклети, като нито един от тях не е бил скучен, какъвто е случаят и с последния им проект Victory Mission 200.
Инженерите на компанията са използвали за база крузър на Victory, задвижван от по-мощната версия на новия двигател Freedom 106 ci, доставяща мощност от 97к.с. и максимален въртящ момент 159Нм.
Както се подразбира и от името на Victory Mission 200, неговата мисия е да достигне максимална скорост от 200 мили в час (320км/ч.), като за целта специалистите от Roland Sands са го оборудвали с оптекатели на пистов байк, променили са стойката на водача, добавили са турбопреобразовател и са заменили задвижващия ремък с верига.
В момента от компанията все още работят върху Victory Mission 200, като при последните тестове са успели да постигнат скорост от 263км/ч., но това е станало със стандартния двигател, преди по него да бъдат извършени допълнителни подобрения.
Инженерите на компанията са използвали за база крузър на Victory, задвижван от по-мощната версия на новия двигател Freedom 106 ci, доставяща мощност от 97к.с. и максимален въртящ момент 159Нм.
Както се подразбира и от името на Victory Mission 200, неговата мисия е да достигне максимална скорост от 200 мили в час (320км/ч.), като за целта специалистите от Roland Sands са го оборудвали с оптекатели на пистов байк, променили са стойката на водача, добавили са турбопреобразовател и са заменили задвижващия ремък с верига.
В момента от компанията все още работят върху Victory Mission 200, като при последните тестове са успели да постигнат скорост от 263км/ч., но това е станало със стандартния двигател, преди по него да бъдат извършени допълнителни подобрения.