На 24-ти септември се навършват 60 години от създаването на Honda Motor Company. По случай годишнината, японците са подготвили нов байк, наречен VFR1000 V5, който е с петцилиндрив, 1000-кубиков двигател RCV (Rotating Cylinder Valve).
Агрегатът е взаимстван от състезателния мотор RC211V, с който Валентино Роси се състезаваше в периода 2002-2006г. Скоростната кутия е получавтоматина, позната ни от модела DN-01, при която предавките се сменят с бутони, а не с лост.
Външният вид на мотоциклета е с изящно изваяни и аеродинамични форми. Байкът има два шумозаглушителя под седалката, които създават атмосфера в духа на MotoGP.
Агрегатът е взаимстван от състезателния мотор RC211V, с който Валентино Роси се състезаваше в периода 2002-2006г. Скоростната кутия е получавтоматина, позната ни от модела DN-01, при която предавките се сменят с бутони, а не с лост.
Външният вид на мотоциклета е с изящно изваяни и аеродинамични форми. Байкът има два шумозаглушителя под седалката, които създават атмосфера в духа на MotoGP.