Със световната титла на Макс Биаджи в тазгодишния шампионат WSBK, Aprilia доказа, че суперспортният и байк RSV4 е един от най-добрите на пазара. Компанията е решила да се възползва от вълната на успеха и да разшири RS гамата с два нови модела за подрастващи.
Aprilia RS4 125 е много важен за развитието на спортните 125-кубиковите модели на марката, тъй като при него за първи път е монтиран четиритактов двигател. Той е едноцилиндров, с течно охлаждане, електронно впръскване на горивото и двоен разпределителен вал.
RS4 50 обаче отново разчита на двутактов агрегат. Двата байка са получили и множество технологии от RSV4, като алуминиева рама, обърната 41мм. вилка и радиална предна спирачка с 300мм. диск.
Дизайнът на малките спортни байкове е напълно в стила на Aprilia RSV4 Factory, като линиите на корпуса, формата на резервоара, предната част и опашката са идентични с тези на 1 000-кубиковта машина.
Aprilia RS4 125 е много важен за развитието на спортните 125-кубиковите модели на марката, тъй като при него за първи път е монтиран четиритактов двигател. Той е едноцилиндров, с течно охлаждане, електронно впръскване на горивото и двоен разпределителен вал.
RS4 50 обаче отново разчита на двутактов агрегат. Двата байка са получили и множество технологии от RSV4, като алуминиева рама, обърната 41мм. вилка и радиална предна спирачка с 300мм. диск.
Дизайнът на малките спортни байкове е напълно в стила на Aprilia RSV4 Factory, като линиите на корпуса, формата на резервоара, предната част и опашката са идентични с тези на 1 000-кубиковта машина.