Американският производител на спортни мотоциклети Buell, който е собственост на Harley-Davidson, ще стартира агресивна рекламна кампания в Европа. Най-голямо внимание ще бъде обърнато на представянето в Италия, където в продължение на 30 последователни уикенда Buell ще демонстрира преимуществата на своите модели.
Идеята за мащабната кампания, наречена Buell on Tour, е дошла от компанията-майка Harley-Davidson, която често използва този вид маркетингов похват, за да повиши информираността на своите потенциални клиенти, предоставяйки им възможност да научат повече за марката и нейните модели.
Италианската програма ще бъде проведена с активната подкрепа на всички дилъри на Buell и Harley-Davidson в страната. Тя ще е с продължителност от март до октомври, като през този период ще се предлагат тестдрайв на модели, подробна информация за тях и възможност за покупка на аксесоари и сувенири.
Мотоциклетите ще бъдат транспортирани от една точка до друга със специално изработени камиони, боядисани в цветовете на американското знаме. Buell ще проведе подобни рекламни кампании и в други европейски страни, но за съжаление България не влиза в плановете им.
Идеята за мащабната кампания, наречена Buell on Tour, е дошла от компанията-майка Harley-Davidson, която често използва този вид маркетингов похват, за да повиши информираността на своите потенциални клиенти, предоставяйки им възможност да научат повече за марката и нейните модели.
Италианската програма ще бъде проведена с активната подкрепа на всички дилъри на Buell и Harley-Davidson в страната. Тя ще е с продължителност от март до октомври, като през този период ще се предлагат тестдрайв на модели, подробна информация за тях и възможност за покупка на аксесоари и сувенири.
Мотоциклетите ще бъдат транспортирани от една точка до друга със специално изработени камиони, боядисани в цветовете на американското знаме. Buell ще проведе подобни рекламни кампании и в други европейски страни, но за съжаление България не влиза в плановете им.