От BMW не скриват амбициите си за участие в MotoGP, но все още не са изпълнили необходимите условия, за да пуснат S 1000 RR на писта, и не са показвали състезателна версия на байка.
Швейцарската компания Suter Racing Technology (SRT) обаче е създала собствен състезателен мотоциклет за MotoGP, който използва рамата на байк от Moto2, но двигателят му е взаимстван от BMW S 1000 RR.
Собственикът на компанията и бивш пилот Ексил Сътър споделя, че те са открили нови възможности в правилата за участие в MotoGP през сезон 2012 и затова са решили да създадат байк, който ще може да участва в шампионата.
Ексил подчертава, че за разработването на мотоциклета не са получили абсолютно никаква подкрепа под каквато и да било форма от BMW, като сами са си закупили двигател от S 1000 RR и са извършили подобрения по него.
За да бъде напълно готов за състезания, мотоциклетът на Suter Racing Technology ще претърпи още малко настройки и подобрения. Така например, теглото му трябва да бъде намалено до 145кг., като не се споменава какво е то в момента.
Швейцарската компания Suter Racing Technology (SRT) обаче е създала собствен състезателен мотоциклет за MotoGP, който използва рамата на байк от Moto2, но двигателят му е взаимстван от BMW S 1000 RR.
Собственикът на компанията и бивш пилот Ексил Сътър споделя, че те са открили нови възможности в правилата за участие в MotoGP през сезон 2012 и затова са решили да създадат байк, който ще може да участва в шампионата.
Ексил подчертава, че за разработването на мотоциклета не са получили абсолютно никаква подкрепа под каквато и да било форма от BMW, като сами са си закупили двигател от S 1000 RR и са извършили подобрения по него.
За да бъде напълно готов за състезания, мотоциклетът на Suter Racing Technology ще претърпи още малко настройки и подобрения. Така например, теглото му трябва да бъде намалено до 145кг., като не се споменава какво е то в момента.