От Aprilia най-накрая разпространиха официални снимки и данни за Shiver 750 2010. Той е получил доста технологични подобрения, но това, което ще зарадва най-много клиентите е, че цената му спрямо тази на модел 2009 е намалена с 600 евро, до 7 990 евро.
Инженерите на Aprilia са направили всичко възможно да предложат още по-добро изпълнение, въпреки по-ниската цена на мотоциклета. Те са намалили височината на седалката с 5см., което позволява и краката на по-ниски хора да достигат пътя, изместили са новите степенки назад и са позиционирали кормилото по-напред.
Shiver 750 2010 е и с променена задна гума, чиято ширина вече е 5.5 инча вместо 6. От Aprilia твърдят, че това е подобрило значително стабилността на машината и тя вече е по-лесна за управление в завои.
Рамата на байка е от стомана и алуминий, а двигателят е останал същият, като при модел 2009. Той е 750-кубиков V-Twin, с мощност 95к.с. при 9 000об/мин. и максимален въртящ момент 81Нм. при 7 000об/мин. Мотоциклетът се предлага и без ABS система.
Инженерите на Aprilia са направили всичко възможно да предложат още по-добро изпълнение, въпреки по-ниската цена на мотоциклета. Те са намалили височината на седалката с 5см., което позволява и краката на по-ниски хора да достигат пътя, изместили са новите степенки назад и са позиционирали кормилото по-напред.
Shiver 750 2010 е и с променена задна гума, чиято ширина вече е 5.5 инча вместо 6. От Aprilia твърдят, че това е подобрило значително стабилността на машината и тя вече е по-лесна за управление в завои.
Рамата на байка е от стомана и алуминий, а двигателят е останал същият, като при модел 2009. Той е 750-кубиков V-Twin, с мощност 95к.с. при 9 000об/мин. и максимален въртящ момент 81Нм. при 7 000об/мин. Мотоциклетът се предлага и без ABS система.