Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
Новото поколение на Suzuki V-Strom беше напълно разкрито от японската компания, успоредно със старта на неговите продажби. Цената на модела в Европа е 8 499 евро, но японците са решили да направят промоция и в момента го предлагат за 8 190 евро.
Мотоциклетът е доста по-различен на външен вид от своя предшественик, като предната му престилка е напълно нова, а страничните елементи са вдъхновени от тези на старото Suzuki RF900. Силно впечатление прави и новия дизайн на светлините.
Попаднах на една доста интересна доработка на KTM Super Duke R, с която просто нямаше как да не ви запозная. Става въпрос за проект на дизайнера Марк Дъгали, който до такава степен е трансформирал байка, че е много трудно да го познаете.
Талантливият германец е приложил в машината много нестандартни решения и е използвал голямо количество карбон, като я е нарекъл Superspinne. Имайте предвид, че в превод от немски „spinne” означава паяк, което не е никак случайно тъй като вероятно сте забелязали двата фара, наподобяващи очите на животното, и графиките върху резервоара.
Akrapovic създаде къстъм байка Morsus
Едва ли има фен на мотоциклетите, който да не знае кой е производителят на изпускателни системи Akrapovic. Той пък от своя страна е решил да ни докаже, че го бива и в разработката на къстъм байкове.
Всъщност машината е създадена съвместно с компанията Dreamachine Motorcycles, върху чиито плещи вероятно е паднала по-голяма част от работата, но все пак байкът е наречен Akrapovic Morsus.
Evisu показа къстъм на базата на Harley-Davidson
Японската компания Evisu е много слабо известна в Европа и САЩ, но в родината си е популярна като една от най-добрите фирми, създаващи къстъм байкове, и има множество верни фенове.
Най-новият проект на японците е базиран на Harley-Davidson, а машината е получила наименованието Kamome Sprinter. Моделът е създаден в чест на 20-годишнината от основаването на Evisu и се отличава от донора си само с козметични промени.
Нови подробности за Erik Buell Racing 1190RS
Когато през 2009-та Harley-Davidson обяви, че спира производството на мотоциклети с марка Buell, тя сключи споразумение с Ерик Бюел, според което, той не можеше да произвежда серийни модели под тази марка поне една година.
Този срок обаче отдавна изтече и Ерик работи на пълни обороти по своя първи модел 1190RS, който е базиран на състезателната машина 1190RR. Вече ви разкрихме доста информация за него, но сега се появиха нови подробности.
Hoverbike – летящият мотоциклет
Австралийският инженер Крис Малой разкри информация за много интересен негов проект, наречен Hoverbike и представляващ мотоциклет, който се движи не по земя, а по въздух.
Прототипът на машината е оборудван с 1 170-кубиков четиритактов двигател с вътрешно горене и въздушно охлаждане, чиято мощност е 109к.с. Агрегатът задвижва две витла, монтирани хоризонтално, които създават тягата, необходима за издигане във въздуха.
И Yamaha разкри кросовите си модели 2012
Yamaha е поредната компания, която разкрива модели 2012 на своите кросови мотоциклети, но при нея нещата са малко по-специални, тъй като през 2011-та тя чества 40 години от пускането на първия си офроуд модел.
По случай юбилея от Yamaha са вложили много усилия в модела YZ250F, за да могат да завоюват с него още по-големи успехи, като от компанията твърдят, че той е станал по-конкурентен, благодарение на серия значителни технически промени.
Honda EV-neo заприлича на състезателен байк
В края на миналата година Honda пусна на родния пазар първия си сериен електроскутер, чиято цена е доста по-солена от тази на азиатските му конкуренти, но все пак той се радва на добър успех в Япония.
За да засилят още повече интереса към EV-neo, от компанията са създали негова специална версия, която е в стила на състезателните супербайкове от тима Honda Repsol, участващ в шампионата MotoGP.
Младата италианска компания LML, основана през 2009 година, представи най-новия си модел Star 4T 200, който е оборудван с четиритактов едноцилиндров двигател.
Скутерът се предлага в четири версии, които са Classic, Glamour, Vintage и Prestige, като всяка една от тях може да бъде поръчана в 12 различни цвята, а първите доставки ще се осъществят в края на месеца.
Ретро велосипед Solex с ултрамодерен тунинг
Велосипедите с малки бензинови двигатели под марката Solex са били изключително популярни през 60-те години във Франция, поради което все още може да срещнете някой и друг екземпляр по улиците на страната, тъй като те имат доста верни фенове.
Именно техен почитател е решил да преобрази коренно едни Solex, заменяйки стандартните колела с нещо наистина футуристично, което сме виждали в множество концептуални разработки и прототипи.