Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
В следствие на световната икономическа криза и намалелите продажби на мотоциклети и скутери, още една легендарна мотокомпания е на път да бъде закрита, ако не се намери бързо инвеститор за нея.
Става въпрос за италианската Malaguti, за която профсъюзите в Италия са дали минимални срокове за намиране на купувач, за да може тя да бъде изправена на крака със сериозна финансова инжекция.
Новото поколение на Suzuki V-Strom беше напълно разкрито от японската компания, успоредно със старта на неговите продажби. Цената на модела в Европа е 8 499 евро, но японците са решили да направят промоция и в момента го предлагат за 8 190 евро.
Мотоциклетът е доста по-различен на външен вид от своя предшественик, като предната му престилка е напълно нова, а страничните елементи са вдъхновени от тези на старото Suzuki RF900. Силно впечатление прави и новия дизайн на светлините.
През последните няколко години станахме свидетели на множество концептуални мотоциклети, носещи имена на популярни автомобилни марки, но до момента нито един от тях не е видял бял свят.
Вероятно такава ще е съдбата и на кросовия байк Jeep, макар че според неговия създател Кайл Роби той може да се появи на пазара през 2025 година, което обаче едва ли ще се случи.
Дани Педроса блестящ в Германия
След няколко месеца извън пистата, поради претърпяна операция на рамото, пилотът на Honda Repsol Дани Педроса се завърна блестящо, спечелвайки състезанието за Гран При на Германия.
Испанецът поведе колоната при старта на надпреварата, но след това беше задминат от трима състезатели и се движеше четвърти. В последствие обаче Педроса успя да задмине намиращите се пред него Лоренцо, Довициозо и Стоунър, като запази лидерството до края.
Ducati 1100 Superlight – концепция мечта
Има мотоциклети, в които се влюбваш още от пръв поглед и концепцията Ducati 1100 Superlight, дело на младия специалист по индустриален дизайн Марио Антоноли, определено е един от тях.
В представите на Марио, мотоциклетът е идеалният суперспортен байк и съвременна версия на легендарното Ducati Superlight. Въпреки че всичко е само компютърен проект, дизайнерът е предвидил машината да се задвижва от двуцилиндров Desmo двигател, доставящ мощност от 100к.с., а теглото на мотоциклета да е около 120кг.
Moto Morini ще се разпродава на търг
След като нито един от заинтересованите инвеститори не подаде документи за участие в търга на 13-ти април за разпродажба на активите на Moto Morini, на 19-ти юли ще се проведе втори аукцион.
Според италианския вестник La Republica, има трима кандидати за популярната мотоциклетна марка, но те все още са в процес на търсене на финансови средства за инвестиции и не са направили депозити за търга.
MV Agusta ще навлиза сериозно в Бразилия
Ръководството на италианската компания MV Agusta е взело решение за сериозно навлизане на марката в бързоразвиващия се пазар на мотоциклети в Бразилия, като за целта ще започне производство там.
За да не строят нов завод, италианците ще използват фабриката на местната компания Dafra Motos. За момента е планирано в нея да се сглобяват моделите Brutale и F4, като за тяхното качество ще следят обучени от MV Agusta бразилски инженери.
Попаднах на една доста интересна доработка на KTM Super Duke R, с която просто нямаше как да не ви запозная. Става въпрос за проект на дизайнера Марк Дъгали, който до такава степен е трансформирал байка, че е много трудно да го познаете.
Талантливият германец е приложил в машината много нестандартни решения и е използвал голямо количество карбон, като я е нарекъл Superspinne. Имайте предвид, че в превод от немски „spinne” означава паяк, което не е никак случайно тъй като вероятно сте забелязали двата фара, наподобяващи очите на животното, и графиките върху резервоара.
Akrapovic създаде къстъм байка Morsus
Едва ли има фен на мотоциклетите, който да не знае кой е производителят на изпускателни системи Akrapovic. Той пък от своя страна е решил да ни докаже, че го бива и в разработката на къстъм байкове.
Всъщност машината е създадена съвместно с компанията Dreamachine Motorcycles, върху чиито плещи вероятно е паднала по-голяма част от работата, но все пак байкът е наречен Akrapovic Morsus.
Производството на Piaggio MP3 достигна 100 000 бройки
От италианската компания Piaggio не пропуснаха да се похвалят, че на 17-ти юни в завода им в Понтедера е произведен 100 000-ят представител на популярния триколесен скутер MP3.
На празненството по случай юбилея, освен всички работници на предприятието, са присъствали лично най-големите шефове на Piaggio Group, сред които директорът по производството Карло Копола, главният дизайнер Алесандро Баноли и ръководителят на отдел скутери Марко Ламбри.