Ducati Monster 1100 Evo еволюира в Ducati Bulgari
Прочети повече | Коментирай
Vilner създаде уникален къстъм байк
Прочети повече | Коментирай
Nembo 32 е сбъднатата мечта на един дизайнер
Италианският дизайнер Даниеле Сабатини мечтаел да създаде собствен мотоциклет, които да е реален, а не само компютърен проект. Наскоро той се похвали, че я е осъществил, разпространявайки снимки и малко информация за байка.
Така нареченият Nembo 32 е оборудван с трицилиндров двигател на компанията Nembo Motociclette. Той е с работен обем 1 814куб.см., мощност 186к.с. и максимален въртящ момент 165Нм. при 5 250Нм. За съжаление обаче, това е единствената информацията, която имаме за байка.
Кралят на драконите оживя в мотоциклет
Мотоциклетът, който виждате на снимките, сякаш е излязъл от анимационен или фантастичен филм, но това не е никак случайно, тъй като той е създаден в чест на едно митологично същество.
Автор на байка е компанията Whitehouse, която е нарекла творението си Ryujin, познато от японската митология като „Краля на драконите”. Мотоциклетът е създаден на базата на Honda Valkyrie, но както и сами ще се убедите няма нищо общо с нея на външен вид.
BMW S 1000 RR получи карбонов пакет
Както става ясно от името и, немската компания Ilmberger Carbon е специализирана в разработка на карбонови компоненти. В нейния каталог има продукти за почти всички модели на марките BMW, Ducati, Buell, Aprilia, MV Agusta, Harley-Davidson, Kawasaki, Honda и Suzuki.
Наскоро от Ilmberger Carbon представиха пълна програма за суперспортния байк BMW S 1000 RR, с която можете да подмените всички стандартни пластмасови детайли с карбонови, с което теглото на мотоциклета да падне още повече. За конкретни цени обаче все още не се споменава нищо.
Project7 X01 – нов електрически байк за TTXGP
Състезанията от сериите TTXGP добиват все по-голяма популярност, като привличат не само повече зрители, но и повече желаещи да участват в тях. Поради тази причина нараства и броят на електрическите мотоциклети, разработвани за шампионата.
Поредното ново предложение за състезателен мотоциклет, задвижван от електричество, идва от белгийската компания Project7, която е нарекла проекта си X01. Машината се отличава с това, че при нея се използва осев магнитен поток.
Немската компания BMW опроверга всички слухове за разработка на нейкид версия на суперспортния си байк S 1000 RR, въпреки усилените спекулации на тази тема. Една тунинг фирма обаче е решила да вземе нещата в свои ръце и да стори това, което баварците отказват да направят.
Кен Зелер от американската компания Evoluzione Cyclesports, която продава в Калифорния тунинг части за BMW, Ducati, KTM, Benelli, Bimota и Aprilia, е съблякъл баварската машина, като е премахнал външните и панели, а освен това е повдигнал кормилото, за да заприлича моторът на типичен стрийтфайтър.
Ossa стартира производството на TR280i
Испанската компания Ossa стартира производството на първия си модел, след като беше възродена през тази година. Това е траял мотоциклета TR280i, който е определян като най-леката машина в своя клас.
Моделът тежи само 64,5кг. и е смятан от всички за най-добрият продукт за момента. Двигателят му е едноцилиндров, двутактов, с работен обем 272куб.см. и течно охлаждане.
Neos – триколесна концепция с покрив
Младият и талантлив австралийски дизайнер Даниел Маник представи една изключително интересна концепция, която представлява електрическа триколка, разполагаща с твърд покрив.
Електромотоциклетът е получил наименованието Neos и е оборудван с ксенонови и LED светлини, камери за обратно виждане вместо огледала, системи GPS, ABS и ESC, въздушни възглавници за водача и пътника, както и радио уредба с MP3.
Скутер Vespa превърнат в драгстер
Свикнали сме да свързваме думата драг с мощни и големи автомобили и мотоциклети, но италианците от Falc Racing са решили да създадат драгстер от един непретенциозен скутер Vespa.
Както и сами можете да се убедите от клипа, скутерът не е способен да се мери с по-големите мотори. Драгстерът Vespa обаче е успял да развие скорост от 145км/ч., което говори, че той може да смаже всички стандартни скутери от неговия клас.
Ural Solo T Concept – руски мотоциклет по италиански
Въпреки че мотоциклетите на компанията Ural вече са малко демоде и не се славят с добър дизайн, те имат своите верни фенове. Така например, италианският дизайнер Лука Бар е решил да ни покаже своето виждане за моделa Solo.
Лука е завършил Политехническия университет в Торино, а сега работи в голяма компания, където се занимава с дизайн на мебели, дограми, ел. уреди и т.н. Същевременно обаче той е създал ателието Bar-design, чрез което дава онлайн консултации, а истинската му страст са мотоциклетите.
Крис Пфайфър се изправи срещу бобслей
Единственото общо нещо между мотоциклета и бобслея е високата скорост, която развиват, но какво ще се случи, ако двете превозни средства се изправят едно срещу друго в буквалния смисъл на думата.
Като става въпрос за подобни прояви е естествено да ги свържем с Крис Пфайфър, който този път е решил да тръгне в обратната посока на улея за бобслей, а целта е да се размине по средата на трасето с движещия се срещу него бобслей, управляван от двама германски национали.