Нека се приключат спекулациите. Това вече е истина. Ducati официално разкри своето чудовище, което ще шари по пътищата от следващата година. Италианската фирма показа своя Monster 696 (дали е нужен коментар за името?)
Въпреки името обаче снимките сякаш не правят такова впечатление. Дано на живо този мотор с въздушно охлаждане да изглежда малко по-впечатляващо. Не че изглежда зле, защото не е така. Той обаче е целият покрит, а мнозина предпочитат по-"разголени" двуколесни. Този обаче не е от тях. Хем липсват защитно предно стъкло и протектори, но същевременно пък най-голямото преимущество на мотора - двигателят му - е покрит.
Типичната предна рама е почти налице. Агрегатът е подобрена версия на предишния с обем от 695куб. см. С това обаче е увеличена и мощността с 9%, като вече е 80к.с. Максималният въртящ момент пък е нараснал с 11% до 69 Нм. Теглото е само 170кг., с което коефициентът тегло към мощност е по-добър от всякога. От тази гледна точка значи поне представянето на мотоциклета в динамично отношение би трябвало да бъде на ниво.
Не че моторът не изглежда добре. Просто не е това, което мнозина са очаквали. Все пак той си е красив, а представянето му на пътя, за където е и създаден, трябва да компенсира естетическите резерви.
Въпреки името обаче снимките сякаш не правят такова впечатление. Дано на живо този мотор с въздушно охлаждане да изглежда малко по-впечатляващо. Не че изглежда зле, защото не е така. Той обаче е целият покрит, а мнозина предпочитат по-"разголени" двуколесни. Този обаче не е от тях. Хем липсват защитно предно стъкло и протектори, но същевременно пък най-голямото преимущество на мотора - двигателят му - е покрит.
Типичната предна рама е почти налице. Агрегатът е подобрена версия на предишния с обем от 695куб. см. С това обаче е увеличена и мощността с 9%, като вече е 80к.с. Максималният въртящ момент пък е нараснал с 11% до 69 Нм. Теглото е само 170кг., с което коефициентът тегло към мощност е по-добър от всякога. От тази гледна точка значи поне представянето на мотоциклета в динамично отношение би трябвало да бъде на ниво.
Не че моторът не изглежда добре. Просто не е това, което мнозина са очаквали. Все пак той си е красив, а представянето му на пътя, за където е и създаден, трябва да компенсира естетическите резерви.
Вчера видях един такъв. Адски е красив на живо.