Когато преди година Yamaha въведе новите поколения на X-MAX 125 и X-MAX 250, по скутерите имаше само една забележка, а именно, че не разполагат с ABS система, която дори не се предлага като опция.
От японската компания обаче са си взели поука и бързо са коригирали този пропуск при модели 2011 на X-MAX 125 и X-MAX 250, като са им добавили стандартно ABS система и дори не са повишили цената на моделите.
По отношение на външен вид и двигатели, скутерите са останали непроменени. Те отново разчитат на едноцилиндровите, четиритактови агрегати, с работни обеми 125 и 250куб.см. и съответни мощности 14 и 20,4к.с. Двигателите са оборудвани със система за електронно впръскване на горивото, отговарят на екологичните изисквания Euro3 и са комбинирани с автоматична трансмисия.
Модели 2011 идват и с нови цветове. Към съществуващите до момента, се добавя червеното „Lava Red” при X-MAX 125 и синьото Magnetic Blue при X-MAX 250. Продажбите на скутерите са предвидени да стартират през месец декември.
От японската компания обаче са си взели поука и бързо са коригирали този пропуск при модели 2011 на X-MAX 125 и X-MAX 250, като са им добавили стандартно ABS система и дори не са повишили цената на моделите.
По отношение на външен вид и двигатели, скутерите са останали непроменени. Те отново разчитат на едноцилиндровите, четиритактови агрегати, с работни обеми 125 и 250куб.см. и съответни мощности 14 и 20,4к.с. Двигателите са оборудвани със система за електронно впръскване на горивото, отговарят на екологичните изисквания Euro3 и са комбинирани с автоматична трансмисия.
Модели 2011 идват и с нови цветове. Към съществуващите до момента, се добавя червеното „Lava Red” при X-MAX 125 и синьото Magnetic Blue при X-MAX 250. Продажбите на скутерите са предвидени да стартират през месец декември.