Yamaha XT 660X е изключително добър стрийтфайтър, лесен за управление и удобен за всекидневна употреба, който през 2010-та ще стане още по-атрактивен.
Това обаче няма да се дължи на някакви подобрения, а на факта, че моделът ще се предлага с нов цвят. На мястото на черния „Yamaha Black” идва червеният „Sunset Red”, а белият „Racing Blue” и синият „Sports White” остават в наличност.
Във всяко друго отношение XT 660X е съвсем същият. Неговият двигател е едноцилиндров, четириклапанов, с работен обем 660 куб.см. и течно охлаждане. Агрегатът е комбиниран с петстепенна трансмисия, мощността му е 48к.с. при 6 000об/мин., а максималният въртящ момент достига 60Нм. при 5 250об/мин.
Цената на Yamaha XT 660X модел 2010 в Европа е определена на 6 590 евро и според нас е доста приемлива.
Това обаче няма да се дължи на някакви подобрения, а на факта, че моделът ще се предлага с нов цвят. На мястото на черния „Yamaha Black” идва червеният „Sunset Red”, а белият „Racing Blue” и синият „Sports White” остават в наличност.
Във всяко друго отношение XT 660X е съвсем същият. Неговият двигател е едноцилиндров, четириклапанов, с работен обем 660 куб.см. и течно охлаждане. Агрегатът е комбиниран с петстепенна трансмисия, мощността му е 48к.с. при 6 000об/мин., а максималният въртящ момент достига 60Нм. при 5 250об/мин.
Цената на Yamaha XT 660X модел 2010 в Европа е определена на 6 590 евро и според нас е доста приемлива.