От японската компания Yamaha разкриха всички подробности за двата си нови модела FZ8 и Fazer 8, като успоредно с това разпространиха множество снимки, даващи идеална представа за тях.
Двата мотоциклета разчитат на четирицилиндров, 779-кубиков двигател, със системи за електронно впръскване на горивото и електронно управление на дроселовата клапа. Агрегатът доставя мощност от 106,2 к.с. при 10 000 об/мин., а максималният му въртящ момент достига 82 Нм. при 8 000 об/мин.
Двигателят предоставя балансирана комбинация от мощност и лекота на управление, като въздухът до него минава през 7.8-литров airbox, чиито въздуховоди са с различни големини. Към цилиндри 1 и 4 те са 125мм., а към цилиндри 2 и 3 - 150мм.
Изпускателната система е от типа 4-2-1, а кислороден сензор предоставя информация в реално време на компютъра, който при необходимост корегира съотношението между въздух и гориво, като по този начин се оптимизира ефективността и се намаляват отделяните CO2 емисии.
Рамката на Yamaha FZ8 и Fazer 8 е алуминиева, предното окачване представлява 43мм. телескопична вилка, а задното е с моноамортисьор, като и при двете ходът е 130мм. За безпроблемното спиране на двата модела се грижат хидравлични спирачни механизми, с два 310мм. диска отпред и един 267мм. отзад.
Междуколесната база и при двата мотоциклета е 1 460мм., седалката е на височина 815мм., клиренсът е 140мм., а резервоарът е с обем 17 литра. FZ8 и Fazer 8 ще бъдат пуснати първо на пазара в Европа, а по-късно и в САЩ, като цените им на Стария континент ще са съответно 8 190 и 8 690 евро.
Двата мотоциклета разчитат на четирицилиндров, 779-кубиков двигател, със системи за електронно впръскване на горивото и електронно управление на дроселовата клапа. Агрегатът доставя мощност от 106,2 к.с. при 10 000 об/мин., а максималният му въртящ момент достига 82 Нм. при 8 000 об/мин.
Двигателят предоставя балансирана комбинация от мощност и лекота на управление, като въздухът до него минава през 7.8-литров airbox, чиито въздуховоди са с различни големини. Към цилиндри 1 и 4 те са 125мм., а към цилиндри 2 и 3 - 150мм.
Изпускателната система е от типа 4-2-1, а кислороден сензор предоставя информация в реално време на компютъра, който при необходимост корегира съотношението между въздух и гориво, като по този начин се оптимизира ефективността и се намаляват отделяните CO2 емисии.
Рамката на Yamaha FZ8 и Fazer 8 е алуминиева, предното окачване представлява 43мм. телескопична вилка, а задното е с моноамортисьор, като и при двете ходът е 130мм. За безпроблемното спиране на двата модела се грижат хидравлични спирачни механизми, с два 310мм. диска отпред и един 267мм. отзад.
Междуколесната база и при двата мотоциклета е 1 460мм., седалката е на височина 815мм., клиренсът е 140мм., а резервоарът е с обем 17 литра. FZ8 и Fazer 8 ще бъдат пуснати първо на пазара в Европа, а по-късно и в САЩ, като цените им на Стария континент ще са съответно 8 190 и 8 690 евро.
yamaha son na sekoj motordzija