Въпреки че Vyrus 987 C3 4V направи своя дебют още на изложението в Милано през ноември, от компанията не бяха разпространили официални снимки на новия си модел до момента.
Първоначално беше съобщено, че машината ще се предлага в три версии, с различни мощности на двигателя, но се оказа, че те ще са само две и, че цените им ще са завишени – от 53 000 на 66 000 евро и от 75 250 на 78 000 евро.
Двигателят и в двата случая е взаимстван от Ducati 1098R, но при версията Vyrus 987 C3 4V Supercharged той е получил турбокомпресор Volumex, което е нещо нетрадиционно, когато става въпрос за мотоциклет.
Базовият Vyrus 987 C3 4V е с мощност 185к.с. и тегло само 155кг., докато при Supercharged мощта е нараснала на 211к.с., но и теглото се е увеличило, поради наличието на турбо.
Причината за ниското тегло е широкото прилагане на композитни материали в мотоциклета, като всички външни панели са карбонови. Характерно за моделите на базираната в Римини компания е, че при тях традиционната предна вилка е заменена с нов вид окачване, което се усъвършенства постоянно и според нейните инженери е по-надеждно от вилка. Спирачните механизми на машината пък са Brembo, с 320мм. плаващи дебеломери.
Първоначално беше съобщено, че машината ще се предлага в три версии, с различни мощности на двигателя, но се оказа, че те ще са само две и, че цените им ще са завишени – от 53 000 на 66 000 евро и от 75 250 на 78 000 евро.
Двигателят и в двата случая е взаимстван от Ducati 1098R, но при версията Vyrus 987 C3 4V Supercharged той е получил турбокомпресор Volumex, което е нещо нетрадиционно, когато става въпрос за мотоциклет.
Базовият Vyrus 987 C3 4V е с мощност 185к.с. и тегло само 155кг., докато при Supercharged мощта е нараснала на 211к.с., но и теглото се е увеличило, поради наличието на турбо.
Причината за ниското тегло е широкото прилагане на композитни материали в мотоциклета, като всички външни панели са карбонови. Характерно за моделите на базираната в Римини компания е, че при тях традиционната предна вилка е заменена с нов вид окачване, което се усъвършенства постоянно и според нейните инженери е по-надеждно от вилка. Спирачните механизми на машината пък са Brembo, с 320мм. плаващи дебеломери.
Това е адски грозно нещо, а парите са безумни.