След изключително успешните специални версии на Daytona 675, които Triumph пусна през 2008 и 2009г., британската компания е решила да въведе такава и на Daytona 675 2010.
Мотоциклетът отново е в цветовата комбинация от бялото „Pearl White” и синьото „Parkle Blue”, като Daytona 675 SE 2009, но самите графики са малко по-различни и придават по-спортен облик на байка.
Регулируемите лостове на спирачките и съединителя са вдъхновени от тези на оригиналната състезателна машина Daytona 675, участваща в Supersport World Championship, а монтираният карбонов елемент в опашката има функцията да изолира седалката от изпускателната система.
Двигателят на Daytona 675 SE 2010 е стандартният за модела 675-кубиков, който тази година получи допълнителни 3к.с. и мощността му вече е 128к.с. при 12 600об/мин.
От специалната версия на Triumph Daytona 675 ще бъдат произведени ограничени бройки, като цената на всяка от тях ще е 11 840 евро, което е само с 250 евро повече, от тази на стандартния модел.
Мотоциклетът отново е в цветовата комбинация от бялото „Pearl White” и синьото „Parkle Blue”, като Daytona 675 SE 2009, но самите графики са малко по-различни и придават по-спортен облик на байка.
Регулируемите лостове на спирачките и съединителя са вдъхновени от тези на оригиналната състезателна машина Daytona 675, участваща в Supersport World Championship, а монтираният карбонов елемент в опашката има функцията да изолира седалката от изпускателната система.
Двигателят на Daytona 675 SE 2010 е стандартният за модела 675-кубиков, който тази година получи допълнителни 3к.с. и мощността му вече е 128к.с. при 12 600об/мин.
От специалната версия на Triumph Daytona 675 ще бъдат произведени ограничени бройки, като цената на всяка от тях ще е 11 840 евро, което е само с 250 евро повече, от тази на стандартния модел.