След като Smart и Mini показаха концепциите си на електрически скутери, които ще имат серийни версии в близко бъдеще, от Suzuki решиха да дадат своя отговор, сякаш заявявайки: „И ние имаме такова превозно средство”.
Електроскутерът на Suzuki е базиран на серийния модел Basket Let's4, който се предлага на пазара в Япония, а след като двигателят с вътрешно горене е заменен от електромотор и литиево-йонна батерия, теглото на концепцията е станало 74кг.
Suzuki e-Let’s обаче разполага с не много завидна автономия от едва 30км., а максималната скорост, която развива не превишава 30км/ч. За сметка на това пък батерията се зарежда напълно в домакински контакт с напрежение 110 волта за 4 часа, което ще рече, че в 220-волтов процедурата ще отнема около 2 часа.
От японската компания не споменават нищо за стартиране на производство на e-Let’s, но ако решат да пуснат негов сериен модел, сериозно ще трябва да помислят върху някои подобрения, защото в противен случай на електроскутерът им няма да има шанс срещу конкуренцията.
Електроскутерът на Suzuki е базиран на серийния модел Basket Let's4, който се предлага на пазара в Япония, а след като двигателят с вътрешно горене е заменен от електромотор и литиево-йонна батерия, теглото на концепцията е станало 74кг.
Suzuki e-Let’s обаче разполага с не много завидна автономия от едва 30км., а максималната скорост, която развива не превишава 30км/ч. За сметка на това пък батерията се зарежда напълно в домакински контакт с напрежение 110 волта за 4 часа, което ще рече, че в 220-волтов процедурата ще отнема около 2 часа.
От японската компания не споменават нищо за стартиране на производство на e-Let’s, но ако решат да пуснат негов сериен модел, сериозно ще трябва да помислят върху някои подобрения, защото в противен случай на електроскутерът им няма да има шанс срещу конкуренцията.