Световният шампионат по къстъм байк винаги привлича вниманието на мотоциклетните фенове, защото там се представят най-добрите къстъм модели от цял свят.
Тазгодишното издание на надпреварата беше спечелено от един не чак толкова впечатляващ на външен вид байк, който обаче разполага с революционна технология на рамата, позволяваща промяна на нейната геометрия, благодарение на която мотоциклетът може да бъде използван както като крузър, така и като спортен байк.
Трансформирането става само с натискането на един бутон и отнема едва 5 секунди. За това време се променят височината на седалката, пътният просвет, междуколесната база, наклона на вилката и позицията на степенките.
Автор на компютърния проект на така наречения Veon е норвежкият инженер Пиър Тофтнър, но цялата изработка на къстъм байка е дело на небезизвестния Фред Крюгер. Интересно е, че Тофтнър е работил по този проект още от 2006г., както и, че е патентовал иновативните технологии и решения.
Тазгодишното издание на надпреварата беше спечелено от един не чак толкова впечатляващ на външен вид байк, който обаче разполага с революционна технология на рамата, позволяваща промяна на нейната геометрия, благодарение на която мотоциклетът може да бъде използван както като крузър, така и като спортен байк.
Трансформирането става само с натискането на един бутон и отнема едва 5 секунди. За това време се променят височината на седалката, пътният просвет, междуколесната база, наклона на вилката и позицията на степенките.
Автор на компютърния проект на така наречения Veon е норвежкият инженер Пиър Тофтнър, но цялата изработка на къстъм байка е дело на небезизвестния Фред Крюгер. Интересно е, че Тофтнър е работил по този проект още от 2006г., както и, че е патентовал иновативните технологии и решения.