От Vespa представиха версия Touring на скутера LX, който беше обновен през 2009г., като тя също ще се предлага с четиритактови 125 и 150-кубикови двигатели. Моделът е насочен лъм любителите на туризма и разполага с всичко необходимо дори за дълго пътешествие.
В стандартното оборудване на Vespa LX Touring са включени хромиран багажник отпред, предно стъкло и кафява седалка от нов материал, в чиито заден край има хромирана стойка, на която също може да се закрепи багаж.
Що се отнася до двигателите на LX Touring, те са идентични с тези на стандартния модел. 125-кубиковият е с мощност 10,7к.с. при 8 250об/мин. и максимален въртящ момент 9.6Нм. при 6 500об/мин., а при 150-кубиковия тези показатели са съответно 12,1к.с. при 8 000об/мин. и 11,8Нм. при 6 000об/мин.
Предното колело на скутера е 11-инчово, задното - 10-инчово, а спирачките са съответно с 200мм. диск и 110мм. барабан. Седалката е на височина 785мм., а обемът на резервоара е 8.2л.
Цената на Vespa LX Touring 125 в Италия е 3 550 евро, докато тази на 150-кубиковата версия е 3 750 евро.
В стандартното оборудване на Vespa LX Touring са включени хромиран багажник отпред, предно стъкло и кафява седалка от нов материал, в чиито заден край има хромирана стойка, на която също може да се закрепи багаж.
Що се отнася до двигателите на LX Touring, те са идентични с тези на стандартния модел. 125-кубиковият е с мощност 10,7к.с. при 8 250об/мин. и максимален въртящ момент 9.6Нм. при 6 500об/мин., а при 150-кубиковия тези показатели са съответно 12,1к.с. при 8 000об/мин. и 11,8Нм. при 6 000об/мин.
Предното колело на скутера е 11-инчово, задното - 10-инчово, а спирачките са съответно с 200мм. диск и 110мм. барабан. Седалката е на височина 785мм., а обемът на резервоара е 8.2л.
Цената на Vespa LX Touring 125 в Италия е 3 550 евро, докато тази на 150-кубиковата версия е 3 750 евро.