През октомври тази година, бизнесменът Стюарт Гарнър закупи правата на популярната британска марка Norton и вече е започнал изграждането на нова фабрика в близост до Донингтън Парк, където ще е и седалището на компанията.
В момента Norton работи усилено върху новия си стрийтфайтър Commando, който ще се появи през идната година, като същевременно от компанията обявиха, че през 2009г. ще възобновят участието си в надпреварата Isle of Man TT.
Байкът, който Norton подготвят за състезанието е наречен NRV588, а пилотът, който ще го кара е небезизвестният син на Роберт Дънлоп и племенник на Джоуи Дънлоп – Майкъл. Последното участие на британската компания в Isle of Man TT е през далечната 1992г., когато именно техният пилот Стип Хислоп финишира първи.
Norton NRV588 се задвижва от революционен двигател Wankel, който е с два ротора. Неговият работен обем е 588-куб.см., а мощността му е 170к.с. при 11 500об/мин. Благодарение на използваните алуминиеви и карбонови елементи за направата на байка, неговото тегло е едва 130кг.
В момента Norton работи усилено върху новия си стрийтфайтър Commando, който ще се появи през идната година, като същевременно от компанията обявиха, че през 2009г. ще възобновят участието си в надпреварата Isle of Man TT.
Байкът, който Norton подготвят за състезанието е наречен NRV588, а пилотът, който ще го кара е небезизвестният син на Роберт Дънлоп и племенник на Джоуи Дънлоп – Майкъл. Последното участие на британската компания в Isle of Man TT е през далечната 1992г., когато именно техният пилот Стип Хислоп финишира първи.
Norton NRV588 се задвижва от революционен двигател Wankel, който е с два ротора. Неговият работен обем е 588-куб.см., а мощността му е 170к.с. при 11 500об/мин. Благодарение на използваните алуминиеви и карбонови елементи за направата на байка, неговото тегло е едва 130кг.