След като в края на 2008 година единственият оригинален мотоциклет с марка Ferrari смени своя собственик, сега настоящият му притежател е решил да го пусне за продажба в eBay, като е обявил начална цена от 275 000 евро.
Мотоциклетът е дело на David Kay Engineering, а историята на двуколесното превозно средство е доста интересна. През 1990г. Дейвид Кей писал до сина на Енцо Ферари – Пиеро, с молба за позволение да създаде мотоциклет в памет на баща му. Пиеро одобрил идеята и дал своето съгласие байкът да носи емблемата на Ferrari.
Конструирането и изграждането на мотоциклета е отнело на Дейвид цели 3 000 часа, като той е завършил проекта си през 1995г. Машината се задвижва от ръчно изработен четирицилиндров, 900-кубиков двигател, с мощност 105к.с. при 8 000об/мин. Байкът е с тегло 172 килограма и може да развива 265км/ч.
Оригиналният мотоциклет Ferrari е със стоманено шаси, алуминиева рама, специално конструирана изпускателна система, цифров инструментален панел, спирачки Brembo, 17-инчови джанти Astralite, предно окачване Forcelle Italia и два WPS амортисьора отзад.
Мотоциклетът е дело на David Kay Engineering, а историята на двуколесното превозно средство е доста интересна. През 1990г. Дейвид Кей писал до сина на Енцо Ферари – Пиеро, с молба за позволение да създаде мотоциклет в памет на баща му. Пиеро одобрил идеята и дал своето съгласие байкът да носи емблемата на Ferrari.
Конструирането и изграждането на мотоциклета е отнело на Дейвид цели 3 000 часа, като той е завършил проекта си през 1995г. Машината се задвижва от ръчно изработен четирицилиндров, 900-кубиков двигател, с мощност 105к.с. при 8 000об/мин. Байкът е с тегло 172 килограма и може да развива 265км/ч.
Оригиналният мотоциклет Ferrari е със стоманено шаси, алуминиева рама, специално конструирана изпускателна система, цифров инструментален панел, спирачки Brembo, 17-инчови джанти Astralite, предно окачване Forcelle Italia и два WPS амортисьора отзад.
aaa tova e bahti grozniq motor be!ha i az iskam da suzdadat motor na moe ime :D:d