На тунинг изложението в немския град Есен ежегодно се представят всевъзможни доработки на автомобили, но винаги има и някоя друга на мотоциклет. Тази година например, компанията Fat Attack Custom и специалистите по окачвания H&R показаха един изключителен къстъм байк.
Имайте предвид, че собственик на Fat Attack Custom е Урс Ербахер, който има 25-годишен опит в моторните спортове и е бил 7 пъти европейски шампион в различни класове. Именно заради това, той е решил да вкара в така наречения The One всевъзможни технологии, използвани от състезателните превозни средства.
Мотоциклетът се предлага за продажба срещу сумата от 110 000 евро, като може да се похвали с множество компоненти, изработени от титан, карбон, алуминий и стомана, използвана в летателната индустрия, които ако са били направени от обикновена стомана, теглото на машината е щяло да е с цели 60кг. повече.
The One се захранва от 1 550-кубиков, двуцилиндров двигател на Harley-Davidson, който доставя мощност от 110к.с., а любопитното е, че той може да бъде обслужван във всеки един официален сервиз на американския мотопроизводител.
Ролята на H&R в проекта не е особено голяма, но все пак е от основно значение, тъй като те са се погрижили за предната вилка, която е създадена и настроена специално за този мотоциклет.
Имайте предвид, че собственик на Fat Attack Custom е Урс Ербахер, който има 25-годишен опит в моторните спортове и е бил 7 пъти европейски шампион в различни класове. Именно заради това, той е решил да вкара в така наречения The One всевъзможни технологии, използвани от състезателните превозни средства.
Мотоциклетът се предлага за продажба срещу сумата от 110 000 евро, като може да се похвали с множество компоненти, изработени от титан, карбон, алуминий и стомана, използвана в летателната индустрия, които ако са били направени от обикновена стомана, теглото на машината е щяло да е с цели 60кг. повече.
The One се захранва от 1 550-кубиков, двуцилиндров двигател на Harley-Davidson, който доставя мощност от 110к.с., а любопитното е, че той може да бъде обслужван във всеки един официален сервиз на американския мотопроизводител.
Ролята на H&R в проекта не е особено голяма, но все пак е от основно значение, тъй като те са се погрижили за предната вилка, която е създадена и настроена специално за този мотоциклет.