Със своя 999-кубиков V-образен двигател, с мощност 120к.с. при 9 000об/мин. и максимален въртящ момент 100Нм. при 7 000об/мин., KTM 990 Super Duke не се нуждае от никакви подобрения и от австрийската компания перфектно знаят това.
Байкът няма нужда и от други технически промени, тъй като разполага с 48мм. предна вилка и заден регулируем амортисьор на WP, спирачна система с 320мм. дискове на Brembo и красива рама, част от която е алуминиева.
Въпреки това, от KTM са решили да направят едно нововъведение по мотоциклета, което да го превърне в още по-атрактивен. През 2010-та, моделът ще се предлага освен с характерната за австрийците комбинация от оранжево, бяло и черно, и с новата окраска, съчетаваща цветовете маслено зелено, бяло и черно.
R-версията на KTM 990 Super Duke, която се отличава с по-спортно окачване, по-ниска седалка и по-мощен двигател (132к.с. при 10 000об/мин.), също не е получила никакви промени, но тя ще се предлага единствено в класическото съчетание от оранжево, бяло и черно.
Байкът няма нужда и от други технически промени, тъй като разполага с 48мм. предна вилка и заден регулируем амортисьор на WP, спирачна система с 320мм. дискове на Brembo и красива рама, част от която е алуминиева.
Въпреки това, от KTM са решили да направят едно нововъведение по мотоциклета, което да го превърне в още по-атрактивен. През 2010-та, моделът ще се предлага освен с характерната за австрийците комбинация от оранжево, бяло и черно, и с новата окраска, съчетаваща цветовете маслено зелено, бяло и черно.
R-версията на KTM 990 Super Duke, която се отличава с по-спортно окачване, по-ниска седалка и по-мощен двигател (132к.с. при 10 000об/мин.), също не е получила никакви промени, но тя ще се предлага единствено в класическото съчетание от оранжево, бяло и черно.