При проучване направено от организацията J.D.Power, 81% от анкетираните са заявили, че се допитват до интернет преди да закупят нов мотоциклет. Основната причина за това е, че в мрежата те получават множество съвети и мнения от различни потребители и сайтове.
72% от участниците в анкетата са посочили като източник на информация списанията, 51% - най-близкия дилър или мотомагазин, а само 28% разчитат на изложенията. Общият сбор надхвърля 100%, тъй като някои хора са посочили повече от един отговор.
Според анкетата, много важно за мотоциклетистите при покупка на нова машина е тя да бъде изпробвана предварително. Именно отказът на тест от страна на дилъра е посочен като основна причина за отблъснето на клиентите, според 25% от участниците в анкетата. 18% се разколебават ако трябва да чакат прекалено дълго за доставка на мотоциклета, а 15% - ако не им бъде намалена цената.
Снимка: booksandbeyond.edublogs.org
72% от участниците в анкетата са посочили като източник на информация списанията, 51% - най-близкия дилър или мотомагазин, а само 28% разчитат на изложенията. Общият сбор надхвърля 100%, тъй като някои хора са посочили повече от един отговор.
Според анкетата, много важно за мотоциклетистите при покупка на нова машина е тя да бъде изпробвана предварително. Именно отказът на тест от страна на дилъра е посочен като основна причина за отблъснето на клиентите, според 25% от участниците в анкетата. 18% се разколебават ако трябва да чакат прекалено дълго за доставка на мотоциклета, а 15% - ако не им бъде намалена цената.
Снимка: booksandbeyond.edublogs.org